  • 1. Data: 2003-01-18 16:05:07
    Temat: spedycja dokumenty
    Od: "Julja" <s...@w...pl>

    Czy ktoś zana może procedyrę obiegu dokumentów w międzynarodowej/ polskiej
    firmie spedycyjnej?

    Za linki stron, ewentualnie przesłanie załączników będę bardzo wdzięczna ...

    Pozdrawiam

    Julja

  • 2. Data: 2003-01-18 16:12:35
    Temat: Re: spedycja dokumenty
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Za linki stron, ewentualnie przesłanie załączników będę bardzo
    wdzięczna ...
    > Pozdrawiam
    > Julja

    Za diabla nie wiem, dlaczego tutaj to pyanie zadalas?
    Innych grup bardziej pasujacych nie ma?
    np. pl.biznes?

  • 3. Data: 2003-01-18 16:12:49
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0bu61$o78$1@news.tpi.pl, Julja <s...@w...pl>:
    > Czy ktoś zana może procedyrę obiegu dokumentów w międzynarodowej/
    > polskiej firmie spedycyjnej?

    Oba Twoje pytania, ufoludlu, nie są właściwe na tę grupę.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-18 16:17:57
    Od: "Julja" <s...@w...pl>

    Pytania moje są tylko częścią jednego wielkiego biznesu, którego wyniki
    można w przyszłości zaobserwować na pwnych kontach bankowych, którego sekret
    znajduje się w szczegółach.

    Krytykować potrafi każdy.

    Mimo wszystko dzięki za jakąkolwiek odpowiedź.
    Szukałam grupy dyskusyjnej typowo spedycyjnej jednak nie ma.
    Jeśli ktoś zna takową - będę wdzięczna za podpowiedź.

    Pozdrawiam

    Julja

  • 5. Data: 2003-01-18 16:20:25
    Od: "Julja" <s...@w...pl>

    aj ... nie czytałam po napisaniu.
    wybaczcie proszę zarak sensu

  • 6. Data: 2003-01-18 16:24:22
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0buu3$1f5$1@news.tpi.pl, Julja <s...@w...pl>:
    > Pytania moje są tylko częścią jednego wielkiego biznesu, którego
    > wyniki można w przyszłości zaobserwować na pwnych kontach bankowych,
    > którego sekret znajduje się w szczegółach.

    No tego nie napisałaś. Nie żebym coś z tego zrozumiał, ale zawsze jest to
    lepsze (?) uzasadnienie niż żadne.

    Amra podał Ci: pl.biznes

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-01-18 16:29:38
    Od: "Julja" <s...@w...pl>

    A ty czym się Robercie zajmujesz lub będziesz zajmował w przyszłości?

    Julja

  • 8. Data: 2003-01-18 16:32:42
    Od: "Julja" <s...@w...pl>

    Może wiesz jak sie przeprowadza prognozę zysków itp na przyszły rok na
    podstawie wyników finansowych.
    Może znasz jakieś ciekawe strony hmm ?

  • 9. Data: 2003-01-18 16:54:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Może znasz jakieś ciekawe strony hmm ?

    *plonk*

  • 10. Data: 2003-01-18 16:59:29
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0bvjv$750$1@news.tpi.pl, Julja <s...@w...pl>:
    > A ty czym się Robercie zajmujesz lub będziesz zajmował w przyszłości?

    To jeszcze znacznie bardziej NTG niż Twoje pytania, więc wybacz, że nie
    odpowiem.

    --
    Robert