  • 1. Data: 2003-01-18 14:51:17
    Temat: zamknięcie konta internrtowego
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    W jaki sposób _najskuteczniej_ mogę zamknąć konto internrtowe LG Petro?

    Oliwia
    gg.25244

  • 2. Data: 2003-01-18 14:54:18
    Temat: Re: zamknięcie konta internrtowego
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    > Oliwia wrote:
    >
    > W jaki sposób _najskuteczniej_ mogę zamknąć konto internrtowe LG
    > Petro?

    A co na ten temat umowa?

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-01-18 15:13:01
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:3E2968E6.335E6818@poczta.fm, Tomasz Staszewski
    <t...@p...fm>:

    > A co na ten temat umowa?

    No wlasnie, zob. regulamin:

    http://www.lgpetro.com.pl/bankowosc_internetowa/regu
    lamin.html

    Rozdzial 9.

    Zacytuje wybrane fragmenty, bo nie wszyscy maja Flasha, ktory potrzebny jest
    do czytania tych informacji na WWW:

    §44

    Posiadacz Rachunku może wypowiedzieć Umowę z zachowaniem 30-dniowego terminu
    wypowiedzenia. Po upływie terminu wypowiedzenia wkłady oszczędnościowe
    zgromadzone na subkoncie netKombo, rachunkach n-Lokata są przelewane na
    netKonto. Posiadacz Rachunku powinien wskazać rachunek bankowy, na który
    zostaną przekazane Dostępne Środki z netKonto. Jeżeli rachunek nie zostanie
    wskazany ani środki nie zostaną pobrane w gotówce, to po upływie terminu
    wypowiedzenia środki zgromadzone na Rachunku nie podlegają oprocentowaniu.

    Warunkiem przekazania środków z zamykanego rachunku netKonto do innego banku
    jest wystarczająca ilość środków na pokrycie prowizji od przelewu
    dokonywanego za pośrednictwem operatora TeleCentrum, publikowanej w "Taryfie
    prowizji i opłat pobieranych w LG Petro Bank S.A. za czynności bankowe".

    Wypowiedzenie powinno być dostarczone do LGnet w formie pisemnej pod rygorem
    nieważności.

    Termin wypowiedzenia liczy się od dnia otrzymania przez LGnet pisemnego
    oświadczenia o wypowiedzeniu.

    Z chwilą otrzymania oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy:

    LGnet blokuje Karty Bankowe.

    stają się wymagalne wszelkie roszczenia LGnet wobec Posiadacza Rachunku
    związane z prowadzeniem Rachunku. LGnet obciąża netKonto klienta wyżej
    wymienionymi roszczeniami na koniec terminu wypowiedzenia, z terminem
    płatności do końca trwania okresu wypowiedzenia i LGnet obciąża nimi
    Rachunek klienta.

    ===

    A jaki powod, jesli chcesz sie podzielic doswiadczeniami z grupą?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-18 15:14:42
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > A co na ten temat umowa?
    >
    > pzdr
    >
    > Tomek

    Ze musze napisac oswiadczenie. Pytanie brzmi co ono musi zawierac.
    Przepraszam za te pytania, ktore niektorym moga wydac sie smieszne, ale
    chcialabym zamknac ten rachunek i miec spokoj ... tyle slyszalam o tym, ze
    banki zamykaja a potem sie okazuje ze nie zamknely itd.

    Oliwia

  • 5. Data: 2003-01-18 15:18:46
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > A jaki powod, jesli chcesz sie podzielic doswiadczeniami z grupą?

    Powód bardzo prozaiczny, miałam tam jakieś pieniądze bo oprocentowanie było
    całkiem sensowne, teraz kiedy spadło (fakt ze spadło tez w innych bankach ale
    w mBanku jest i tak wyzsze), nie widze sensu, poza tym to byly pieniadze ktore
    czekały na pewna inwestycję i własnie nadszedł jej czas i tyle ;-)))

    Pozdrawiam Oliwia

    ps. samo prowadzenie rachunku bardzo sobie chwale, żadnych problemów, teraz
    jest poprostu mi zbędny.

  • 6. Data: 2003-01-18 15:34:47
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0br93$o0r$1@news.onet.pl, Oliwia <i...@p...onet.pl>:

    > Powód bardzo prozaiczny, miałam tam jakieś pieniądze bo
    > oprocentowanie było całkiem sensowne, teraz kiedy spadło (fakt ze
    > spadło tez w innych bankach ale w mBanku jest i tak wyzsze)

    Niekoniecznie... dokładnie to w LGnet jest wyższe niż na eMaxie przy okresie
    utrzymania wkładu powyżej ok. miesiąca - dwóch.

    > nie widze sensu

    zastanow sie, czy faktycznie zamykac, skoro Cie nic nie kosztuje; zuzyjesz
    czas (juz zaczelas ;) ) i pieniadze (list? telefon?); moze sie nagle przydac

    > poza tym to byly pieniadze ktore czekały na pewna
    > inwestycję i własnie nadszedł jej czas i tyle ;-)))

    gratulacje

    > ps. samo prowadzenie rachunku bardzo sobie chwale, żadnych problemów,
    > teraz jest poprostu mi zbędny.

    tak jak pisalem, moze to tylko chwilowa sytuacja?

    Jesli chodzi o szczegoly formy pisemnej rozwiazania rachunku, to mozesz:
    1. napisac sama
    2. poszukac w archiwum tej grupy przykladowego sformulowania
    3. zadzwonic do LGnet i poprosic konsultanta o przyslanie formularza
    zamkniecia rachunku

    Osobiscie zalecalbym droge 3.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-01-18 16:03:29
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > Niekoniecznie... dokładnie to w LGnet jest wyższe niż na eMaxie przy okresie
    > utrzymania wkładu powyżej ok. miesiąca - dwóch.

    jestes pewny na eMaxie 6% a w LG Petro 5 z kawałkiem

    Oliwia

  • 8. Data: 2003-01-18 16:09:05
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Oliwia wrote:

    > jestes pewny na eMaxie 6% a w LG Petro 5 z kawałkiem

    ten kawalek to 0,9 % na netkoncie
    na netkombo 6,1 % dla wkladow wyplacanych powyzej 2 miesiaca

  • 9. Data: 2003-01-18 16:16:39
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0btsu$slg$1@news.onet.pl, Oliwia <i...@p...onet.pl>:

    > jestes pewny na eMaxie 6% a w LG Petro 5 z kawałkiem

    Oprocentowanie efektywne na eMaksie 6,17%.
    W LGnet w zależności od czasu utrzymania - podaję po kolei czas utrzymania,
    % nominalne, % efektywne w odstępach półmiesięcznych.

    LG
    po mies. nomin. efekt.
    do 1 5.90% 6.06%
    1 6.00% 6.17%
    1.5 6.00% 6.16%
    2 6.10% 6.26%
    2.5 6.10% 6.25%
    3 6.10% 6.24%
    3.5 6.10% 6.23%
    4 6.20% 6.33%
    4.5 6.20% 6.32%
    5 6.20% 6.31%
    5.5 6.20% 6.30%
    6 6.35% 6.45%
    codziennie 5.90% 6.08%

    Zatem oprocentowanie efektywne w LGnet waha się w granicach 6,06-6,45% w
    zależności od czasu utrzymania.

    (wszystkie dane bez uwzględnienia opodatkowania, które nie wpływa na
    wzajemne relacje)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-01-18 16:16:48
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > ten kawalek to 0,9 % na netkoncie
    > na netkombo 6,1 % dla wkladow wyplacanych powyzej 2 miesiaca

    aha ok rozumiem juz.

    no ale i tak juz nie mam pieniedzy ;-)))

    Oliwia