  • 11. Data: 2006-06-04 23:31:08
    Temat: Re: ďż˝ ZA LUKAS E-KONTO PRO
    Od: "Piterson" <p...@h...plx>

    michal <m...@s...pl> napisał(a):
    > raczej zle kumasz kolego
    >
    > otoz wg mni lokata na 5000 nie wystarczy bo wowczas srednie saldo
    > miesieczne
    > wynosi 5000/30=1667 zł
    >
    > trzeba lokate min. 15000, bo wowczas 15000/30=5000
    >
    > ja juz sie tak kiedys przejechalem w inteligo

    Po pierwsze, nikt nie każe Tobie zakładać e-Konto PRO, również atrakcyjne
    jest za free zwykłe e-Konto z przelewami za free.
    Token do e-Konta PRO jest darmowy (pod warunkiem wykonania jednej operacji
    w miesiącu), a do zwykłego e-Konto kosztuje rocznie 36PLN (wychodzi 3PLN
    miesięcznie).
    Token nie jest Ci potrzebny, jeśli wykonujesz przelewy zazwyczaj pod te
    same numery rachunków, które zdefiniujesz sobie w banku lub telefonicznie.

    Po drugie, dlaczego dzielisz 5000 przez 30? Nie wiem jakimi technikami Ty
    wyliczasz sobie te kwoty, ale jeśli zamierzasz dzielić miesiączną lokatę
    przez 30, to później znów pomnóż dzienne saldo przez 30, hehe. Jeśli
    podzielisz 5000 przez 30 wyjdzie Ci średnie saldo dzienne, a nie
    miesięczne. Jeśli każdego dnia Twoje saldo wynosi 5000, to średnie saldo
    rónież wyniesie 5000 i opłata będzie pomniejszona do 0 lub 1PLN.

    Teraz jasne??? :)))

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 12. Data: 2006-06-05 07:21:18
    Temat: Re: ? ZA LUKAS E-KONTO PRO
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > wynosi 5000/30=1667 zł
    >
    > trzeba lokate min. 15000, bo wowczas 15000/30=5000
    >
    > ja juz sie tak kiedys przejechalem w inteligo

    Z taką matematyką, to w każdym banku się przejedziesz.

    Tomek

  • 13. Data: 2006-06-05 08:04:00
    Temat: Re: oPŁATA ZA LUKAS E-KONTO PRO
    Od: michal <m...@s...pl>

    Trzeba jeszcze zaznaczyc, ze:

    "regularne wpływy na konto występują, gdy przez ostatnie trzy miesiące
    średnie miesięczne wpływy
    wyniosły min. 1.200 zł na Konto Wygodne lub min. 2.000 zł na LUKAS
    e-Konto, e-Konto PRO.
    Przez ostatnie trzy miesiące wpłaty na konto powinny być realizowane
    regularnie
    w każdym miesiącu.
    Przelew środków z zakończonej lokaty (w ramach konta) nie stanowi wpływu
    na konto,
    o którym mowa powyżej."

    Na dodatek pytając w banku czy jesli pieniadze zony beda wplywac na to konto
    (czyli moje + żzony to by wyszlo ponad 2000 zl) - babka z banku nie
    wiedziala, krecila glowa i bez przekonania powiedziala mi ze ten regularny
    wplyw 2000 musi byc jednym przelewem - no coz a ponad 2000 to ja nie
    zarabiam

    A moze wprowadzila mnie w blad - jesli maci e-konto pro napiszcie czy
    spelniacie wymog regularnych wplywow, czy moze byc on spelniony w kilku
    przelewach?

  • 14. Data: 2006-06-05 08:18:29
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > a JAK ONI TO LICZĄ TO ŚREDNIE SALDO MIESIĘCZNE?
    chyba arytmetycznie (srednia arytmetyczna) z malym wyjatkiem - jesli konto masz
    tylko przez miesiac i masz na nim srednio 15tys lub jesli masz 2 miesiace i
    srednio 10tys to i tak bulisz oplate :-( dopiero po 3 mscach mozna sie
    wywinac, ponadto chyba licza nie miesiace kalendarzowe ale miesiace stazu (w
    przeciwienstwie do regularnych wplywow, wydawwania karta >300zl/msc, czy
    uzywanie tokena raz w miesiacu - tu licza sie chyba miesiace kalendarzowe)

  • 15. Data: 2006-06-05 08:34:22
    Od: michal <m...@s...pl>

    Michal M JJ wrote:

> [...]
    > (w przeciwienstwie do regularnych wplywow, wydawwania karta >300zl/msc,
    > czy uzywanie tokena raz w miesiacu - tu licza sie chyba miesiace

    To juz w koncu zglupialem

    Ludzie macie takie konto?

    I co placicie po 7/9 zł czy nie? Podzielcie sie nowina?

    Wg mnie ciezko jest sie wywinac ztej oplaty i obnizyc oplate do 0/1 zl?

  • 16. Data: 2006-06-05 09:17:14
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    michal napisał:

    > Ludzie macie takie konto?

    mamy

    > I co placicie po 7/9 zł czy nie? Podzielcie sie nowina?
    > Wg mnie ciezko jest sie wywinac ztej oplaty i obnizyc oplate do 0/1 zl?

    mnie dopłacają 1 zł . czytaj regulaminy ze zrozumieniem

    --
    Oli

  • 17. Data: 2006-06-05 09:29:37
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > To juz w koncu zglupialem
    >
    > Ludzie macie takie konto?
    >
    > I co placicie po 7/9 zł czy nie? Podzielcie sie nowina?
    >
    > Wg mnie ciezko jest sie wywinac ztej oplaty i obnizyc oplate do 0/1 zl?

    mam tam konto i nie place a nawet mi doplacaja!
    1. mam lokate na 5000
    2. robie conajmniej jedna transakcje tokenem miesiecznie
    3. mam co miesiac wplyw 2000
    to mi w sumie daje 0zl oplat...

    ale mam karte visa electron ktora kosztuje 10zl na rok lub dwa lata? (kolejne
    lata uzytkowania - wydanie i pierwszy rok jest bezplatnie)

    4. jesli co miesiac placisz w/w karta conjamniej 300zl to dostajesz kazdego
    miesiaca 1zl bonusa czyli 12zl rocznie czyli nawet po odjeciu oplaty za karte
    (tego nie przerabialem bo mam niecaly rok to konto) jestes nie na 0 ale i na +

    BTW
    lukas jest pelen pulapek i trzeba uwazac (np wyplacanie/zrywanie konta
    oszczednosciowego ;-) - z buta i bez ostrzezenia leci 10zl z konta za zerwanie)
    ale jak jestes ostrozny i znasz regulamin to masz wysztstko za darmo...

  • 18. Data: 2006-06-05 09:30:32
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

  • 19. Data: 2006-06-05 09:45:05
    Od: michal <m...@s...pl>

    Olisadebe wrote:

    > mamy

    > mnie dopłacają 1 zł . czytaj regulaminy ze zrozumieniem

    No tak ale macie wplyw powyzej 2000 zl

    Ja zarabiam 1800 i co juz nie podchodzi

    a jak to jest jak kasa zony bedzie tez wplywac na to konto to czy waruunek
    zostanie spelniony czy musi byc wplyw 2000 w jednej operacji

  • 20. Data: 2006-06-05 11:32:26
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Michal M JJ wrote on 2006-06-05 10:18:
> [...]
    > wplywow, wydawwania karta >300zl/msc, czy uzywanie tokena raz w miesiacu
    > - tu licza sie chyba miesiace kalendarzowe)
    Nie, trzy miesiące dotyczą wpływów - i obniżenia opłaty do 7 (z 9) lub
    do 0 (z 1). Czyli nie masz średniego salda miesięcznego > 5k PLN -
    płacisz 9. Masz saldo - płacisz 1. Nie masz salda masz wpływy (średnie
    za trzy miesiące) - płacisz 7. Masz salo i wpływy - płacisz 0.
    Czy biorą miesiąc kalendarzowy czy stażu - nie mam pojęcia, ale w
    systemie mam:
    data założenia - 31 maja
    najbliższa prowizja - 30 czerwca.

    Jeżeli zrobią tak jak mają napisane w ofercie, to 30 czerwca powinienem
    zapłacić 1 PLN za ekontoPRO.

    Pozdrawiam
    Michał M