    From: Michal M JJ <w...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: oPŁATA ZA LUKAS E-KONTO PRO
    Date: Mon, 05 Jun 2006 11:29:37 +0200

    > To juz w koncu zglupialem
    >
    > Ludzie macie takie konto?
    >
    > I co placicie po 7/9 zł czy nie? Podzielcie sie nowina?
    >
    > Wg mnie ciezko jest sie wywinac ztej oplaty i obnizyc oplate do 0/1 zl?

    mam tam konto i nie place a nawet mi doplacaja!
    1. mam lokate na 5000
    2. robie conajmniej jedna transakcje tokenem miesiecznie
    3. mam co miesiac wplyw 2000
    to mi w sumie daje 0zl oplat...

    ale mam karte visa electron ktora kosztuje 10zl na rok lub dwa lata? (kolejne
    lata uzytkowania - wydanie i pierwszy rok jest bezplatnie)

    4. jesli co miesiac placisz w/w karta conjamniej 300zl to dostajesz kazdego
    miesiaca 1zl bonusa czyli 12zl rocznie czyli nawet po odjeciu oplaty za karte
    (tego nie przerabialem bo mam niecaly rok to konto) jestes nie na 0 ale i na +

    BTW
    lukas jest pelen pulapek i trzeba uwazac (np wyplacanie/zrywanie konta
    oszczednosciowego ;-) - z buta i bez ostrzezenia leci 10zl z konta za zerwanie)
    ale jak jestes ostrozny i znasz regulamin to masz wysztstko za darmo...