  • Data: 2011-12-30 09:33:11
    Temat: Re: o kupowaniu i sprzedawaniu złota
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Dec 2011 23:43:18 +0100, "witrak()" <w...@h...com>
    wrote:

    >Na jakiej zasadzie domagasz się, abym to zrobił, skoro nigdy tego
    >nie twierdziłem ? Robisz to już drugi raz, więc nie jest to przypadek.

    Dobrze, więc zadam pytanie inaczej: w jaki sposób przeniesienie
    własności złotych monet czy sztabek (bo o tym dyskutujemy) miałoby być
    lub nie być sprzedażą rzeczy w zależności od tego, kto jest stroną
    umowy?

    Tak, nie napisałeś, że "sprzedaż rzeczy podlega belce", ale napisałeś
    "[handel monetą Orzeł Bielik z NBP] w ilościach "nieinwestycyjnych" -
    na pewno nie podlega [belce]".
    Jeśli zatem _nie_ twierdzisz, że sprzedaż rzeczy podlega belce, to
    dlaczego dodałeś to "w ilościach nieinwestyctyjnych"?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski