    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: o co chodzi z frankowiczami?
    <5d9903f7$1$31099$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5d9cb1df$1$17361$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5d9d9838$0$17344$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <LSLnF.31614$VU2.21015@fx12.iad>
    <a...@g...com>
    <5da04527$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <qnsaji$1hh6$1@gioia.aioe.org> <8...@a...kjonca>
    <qnt0ha$lqe$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <1km2bxpsbwzwb$.xnbr5cilrs4v$.dlg@40tude.net>
    Date: Sun, 13 Oct 2019 15:33:56 +0200

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > A na rowerze jezdzisz w kasku ? Na nartach ? :-)

    Na nartach - jasne. Na rowerze normalnie nie, bo szacuję, że szansa
    na jakiś problem tego typu jest ekstremalnie mała. Chociaż raz już
    widziałem ziemię zbliżającą się do mojej głowy pod kątem 30 stopni.

    Ale jakbym jeździł zwykłymi ulicami, to jasne że w kasku. Kaski teraz
    tanie, znacznie tańsze niż nowa głowa.

    Swoją drogą, myślę że prawdopodobieństwo, że jakaś policja itp. miałaby
    zauważyć, że nie miałbym zapiętych pasów, byłoby także ekstremalnie
    małe.

    Z pasami to był raczej problem odwrotny - że nie działały, że nie było
    z tyłu.

    BTW używam również kierunkowskazów, i nie wątpię że przynajmniej kilka
    razy uniknąłem w taki sposób potencjalnej kolizji.
    --
    Krzysztof Hałasa