  • Data: 2019-10-13 00:20:18
    Temat: Re: o co chodzi z frankowiczami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Oct 2019 22:53:52 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Wiele osób by zapinało. Np. ja.
    > Traktowanie ludzi jak bezmózgów nie jest niczym dobrym.

    A na rowerze jezdzisz w kasku ? Na nartach ? :-)

    W Austrii mandaty byly, a ponoc sporo osob jezdzilo bez pasow.

    I im tak jakos przez 20 lat wypadkowosc regularnie spadala,
    az mnie dziwilo - drogi sie chyba tak nie polepszaly, kierowcy tez
    chyba nie.
    Nowych samochodow przybywalo, a gwiazdki duzo daja ?
    Czy wlasnie ubywalo jezdzacych bez pasow ?

    J.