  • Data: 2019-10-12 22:44:38
    Temat: Re: o co chodzi z frankowiczami?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > I tu jest istotny wyrok TSUE, ze nie mozna "zastapic" klauzul.

    Dla kogo jest istotny, dla tego jest. Dla mniej bardziej istotne jest
    to, jak to powinno być.

    > Ciekawe co o co chodzi ... tak bat na firmy, ze jak beda kombinowac,
    > to zostana z niczym, a nie wroca do zasad ogolnych ?

    Nie wiem. Zdecydowanie nie jestem zwolennikiem żadnych batów, ani na
    firmy, ani na ludzi.

    > A jakby sady przyjely kurs NBP ... to sprawa nie warta zysku :-)

    Nie wiem. Ale akurat tak powinno być, moim zdaniem.
    W przypadku kredytów w walucie, mogę sobie wyobrazić że spread jest
    zasadny - ale jaki? Na pewno nie wyższy niż w kantorze, który w
    odróżnieniu od banku ponosi ryzyko.

    Przyjmuję, że kredyty "indeksowane" nie były walutowymi - powiedzmy,
    że powoli się do tego przekonuję.

    > Tak czy inaczej - juz sie nie bylo o co bic, no moze o pare tys z
    > starych rat.

    Piechotą nie chodzi.
    --
    Krzysztof Hałasa