  • Data: 2019-10-12 12:56:05
    Temat: Re: o co chodzi z frankowiczami?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Szymon <...@w...pl> writes:

    [...]
    > Nie, jeśli będą UCZCIWIE informować klienta. Czyli: "Kurs CHF może
    > wystrzelić w kosmos. Przeprowadźmy symulację raty nie tylko przy 2zł,
    > ale też 4,6,8, a nawet 10zł. Przyjrzyjmy się też o ile może spaść z
    > tych 2zł.".

    Tylko widzisz, jak ja takie symulacje prezentowałem znajomym, to się
    pukali w czoło, że przecież to niemożliwe itd.

    Pamiętam też akcje typu "Chcemy ryzkować!" gdy nadzór CHCIAŁ wtedy
    wprowadzić ograniczenia przy kredytach walutowych.

    Jak wziąłem złotówki, też wszyscy pukali się w czoło.

    Więc, jakkolwiek banki mają swoje za uszami, to chciwości zwykłego
    Kowalskiego bym nie lekceważył.

    KJ

    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.