    From: "Rafal" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nowy kredyt mieszkaniowy z BPH PBK SA ??
    Date: Fri, 12 Sep 2003 07:54:14 +0200

    news:1a8d.00000571.3f609c1e@newsgate.onet.pl...

    > W KB, przy wkładzie własnym co najmniej 5%, oprocentowanie wynosi
    WIBOR3M+1,5%,
    > co na wrzesień daje 5,12%+1,5%=6,62%. (Przy wkładzie 40% i więcej,
    WIBOR3M+1%.)
    > WIBOR3M to srednia z 10 dni roboczych poprzedniego miesiąca, czyli
    sierpnia. KB
    > nie udziela kredytów mieszkaniowych gdy wkład własny jest mniejszy niż 5%
    > moim zdaniem bardzo dobrze. Nie wyobrażam sobie aby mozna z dużą
    > odpowiedzialnością za przyszłe spłaty, brać kredyt na całą inwestycję. Ja
    bym
    > tak nie ryzykował.
    > Pozdrowienia Tensor1

    ale .... skoro tak jak w moim przypadku :
    zabezpieczeniem jest cala nieruchomosc, a ja tylko chce refinansowac z
    kredytu moj udzial ktory stanowi tak naprawde 50% wartosci zabezpieczenia ??
    poza tym w KB w Bydgoszczy zdecydowanie mowili o min 20% ,
    a to oprocentowanie to jest jakis min. - podobnie zreszta w PKO gdzie min
    wynosi 7,01% i udzielene jest tylko na specjalnych wrunkach promocyjnych
    wiec sczytywanie oprocentowania z Internetu co najwyzej informuje nas o
    minimalnym oprocentowaniu, do tego w KB dochodzi wycena ...