  • Data: 2003-09-11 16:00:31
    Temat: Re: nowy kredyt mieszkaniowy z BPH PBK SA ??
    Od: "" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PKO - 7,39%   przy 0% wkladu :-(((   wiec czy lepiej ???

    W KB, przy wkładzie własnym co najmniej 5%, oprocentowanie wynosi WIBOR3M+1,5%,
    co na wrzesień daje 5,12%+1,5%=6,62%. (Przy wkładzie 40% i więcej, WIBOR3M+1%.)
    WIBOR3M to srednia z 10 dni roboczych poprzedniego miesiąca, czyli sierpnia. KB
    nie udziela kredytów mieszkaniowych gdy wkład własny jest mniejszy niż 5% i
    moim zdaniem bardzo dobrze. Nie wyobrażam sobie aby mozna z dużą
    odpowiedzialnością za przyszłe spłaty, brać kredyt na całą inwestycję. Ja bym
    tak nie ryzykował.
    Pozdrowienia Tensor1