  • Data: 2003-09-12 08:11:14
    Temat: Re: nowy kredyt mieszkaniowy z BPH PBK SA ??
    Od: "Rafal" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1a8d.0000076d.3f6170c5@newsgate.onet.pl...

    > Obawiam się, że w ostatnim poście źle zrozumiałem Twoją sytuację, która
    chyba
    > jest następująca: Wkład własny zero zaś wielkość kredytu to 50%
    zabezpieczenia.
    > Niestety w tej sytuacji kredytu w KB nie dostaniesz. Tensor1.

    dokladnie !! o to jest blad !! mimo ze kredyt na refinansowanie !!
    bo bank i tak przy niesplaconym kredycie sprzedaje nieruchomosc bierze co
    jego i reszte zostawi
    wiec teoretycznie jest to 50% nawet a nie 0%, skoro zabezpieczeniem calosc
    !!
    tego niestetyn ie rozumiem z KB, bo w PKO BP nie ma z tym problemu ....

    niestety w mojej sytuacji trudno znalezc cos ciekawszego niz w PKO, choc
    jesli rzeczywiscie to tylko 5%
    to z 65.000 daje 3.250 mniej .... , ale plus prowizja za wycene chyba ....