  • 41. Data: 2004-10-13 13:08:37
    Temat: Re: nowości
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam Gentler napisał:

    > To brzmi z lekka operowo ;)
    > Na wielkich scenach operowych (i z CD) już można usłyszeć Cecilię Bartoli,
    > piękny sopran,
    > szczególnie w Mozarcie i Vivaldim.

    Juz wystarczy, ok?

    Fajny Bartol

  • 42. Data: 2004-10-13 13:09:06
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Pieknie to powiązałeś :-) Jako że mój nick równiez ma asocjacje muzyczne, to
    > od dzisiaj zwracam się do Bartola per "Cecylka" (Prawdziwa, Fajna,
    > ewentualnie Duch :-)))

    Czesc Millerka. :-P

    Fajny Bartol

  • 43. Data: 2004-10-13 13:27:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czesc Millerka. :-P

    Pudło! Ja nie od Glenna Millera tylko od Glenna Goulda, więc bez wyzwisk mi
    tu Cecylka proszę ;-)))

  • 44. Data: 2004-10-13 13:50:41
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Pudło! Ja nie od Glenna Millera tylko od Glenna Goulda, więc bez wyzwisk mi
    > tu Cecylka proszę ;-)))

    Pierdu, pierdu, ja nie od Cecyli, a mnie wyzywasz, wiec dla mnie jestes
    Millerka.

    Fajny Bartol

  • 45. Data: 2004-10-13 13:54:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Pierdu, pierdu, ja nie od Cecyli, a mnie wyzywasz, wiec dla mnie
    > jestes Millerka.

    No wiesz! Cecylia Bartoli naprawdę nieźle spiewa - powinienes być dumny :-)
    A ja przeciwko Millerowi nic nie mam (temu któremu na imie Glenn
    oczywiście). No chyba Cecylka kończymy, nie? Bo nas ktos z grupy zabije za
    totalne OT :-)

  • 46. Data: 2004-10-13 14:10:48
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Skoro ja inne Agnieszki mam w podejrzeniu i skoro "Jaki" twierdzi, że go
    > podejrzewałam, to wniosek z tego taki, że nie tylko był słusznie
    > podejrzewany, ale też jest Agnieszką :-) Nie za duzo tej Agnieszkowej
    > konkurencji ? Może znowu trzeba będzie arszeniku użyć :-D ?

    Zdecydowanie za dużo :D JaKi to facet i proszę tego nie zmieniać, a tym
    bardziej nie nadawać mu imienia Agnieszka <lol>

    --
    JaKi

  • 47. Data: 2004-10-13 14:13:52
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

> [...]
    > A ja przeciwko Millerowi nic nie mam (temu któremu na imie Glenn
    > oczywiście). No chyba Cecylka kończymy, nie? Bo nas ktos z grupy zabije za

    Konczymy Millerko,
    Fajny Bartol

  • 48. Data: 2004-10-13 14:17:09
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał:

    > Ja nie od Glenna Millera tylko od Glenna Goulda.

    Arnold Schönberg napisał: Obowiązującą muzyką w niebie jest Bach, ale jak
    aniołowie są sami, to grają sobie Mozarta.
    I pomyśleć, że w niebie już można usłyszeć jak naprawdę kończy się sztuka
    fugi, i to w wykonaniu samego Glenna. Ciekawy jestem opinii Boga, Jana
    Sebastiana, Amadeusza i... ducha Bartola ;)
    Na ziemskim padole pozostaje nam co najwyżej jakaś kantata w wykonaniu
    Bartola, o ile zdecyduje się na jakiś publiczny występ, najlepiej połączony
    z promocją CD. Może to CD będzie niezłym kontrapunktem mojej kolekcji ;)

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 49. Data: 2004-10-13 14:21:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Arnold Schönberg napisał: Obowiązującą muzyką w niebie jest Bach, ale
    > jak aniołowie są sami, to grają sobie Mozarta.

    He - dobre :-) Ale Bach też jest "rozrywkowy" - trzeba sobie tylko
    odpowiedni zestaw utworów zrobić, więc aniołki mogą sie spokojnie przerzucić
    :-)

    > I pomyśleć, że w niebie już można usłyszeć jak naprawdę kończy się
    > sztuka fugi, i to w wykonaniu samego Glenna. Ciekawy jestem opinii
    > Boga, Jana Sebastiana, Amadeusza i... ducha Bartola ;)

    Wielkośc Kunst der Fuge właśnie na tym m.in. polega, że nie ma zakończenia -
    przynajmniej dla mnie :-)

> [...]
    > Bartola, o ile zdecyduje się na jakiś publiczny występ, najlepiej
    > połączony z promocją CD. Może to CD będzie niezłym kontrapunktem

    A też chętnie dołączę do swojej ;-) Baaartol - daj głos ;-) !

  • 50. Data: 2004-10-13 17:06:21
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Adam Gentler napisał:

    > To brzmi z lekka operowo ;)
    > Na wielkich scenach operowych (i z CD) już można usłyszeć Cecilię Bartoli,
    > piękny sopran, szczególnie w Mozarcie i Vivaldim.

    Hmm, dla mie bardziej kulinarnie ;-) i do tego bajkowo,
    bo ten 'nick' powstał z odziania w sukienkę kompilacji Bartola
    i nadwornego kucharza Smoka Wawelskiego, imć Bartłomieja Bartolini
    (nawiązując też z lekka do słynnego 'bepeHahahaha' Bartola) ;-)))

    Bartol, masz do wyboru wariacje muzyczne,
    lub legendarno-kulinarne ;-D