  • 11. Data: 2002-07-14 11:18:04
    Temat: Re: nowe w mBanku
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Robert znowu nadaje:

    > Wlasnie podobno zostaly dodane tez, ale zadnych nie mam, wiec nie moge
    > zaobserwowac, gdzie sie pojawiaja.

    To chyba nigdzie, powinny występować w menu, tak jak blokady - pozycja
    jest, ale po wybraniu jesli nie masz blokad, to wyślwietla tylko taka
    informację. Bo gdzie indziej, przecież nie w operacjach wykonanych.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 12. Data: 2002-07-14 12:46:23
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    simon <s...@p...onet.pl> wrote:

    > To chyba nigdzie, powinny występować w menu, tak jak blokady - pozycja
    > jest, ale po wybraniu jesli nie masz blokad, to wyślwietla tylko taka
    > informację. Bo gdzie indziej, przecież nie w operacjach wykonanych.

    Jeszcze moglyby sie pojawiac priorytetowo bezposrednio po zalogowaniu,
    bo to informacja wazna i nieoczekiwana.
    Ale chyba masz racje, ze tego zrobic tym razem nie zdolali, a chcieli
    ZUS zapewnic na 15 lipca.

  • 13. Data: 2002-07-14 12:49:09
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    simon <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Tu mam zastrzeżenie techniczne. Na stronie z potwierdzeniem powinien
    > dopiero link/przycisk wywołujący drukowanie, a nie tak od razu samo
    > leci. Dobrze jest obejrzeć co się będzie drukować, zanim się zacznie.

    Masz racje, tak byłoby lepiej.

    > Poza tym ja np. nie mam drukarki. Efekt jest taki, że po wywołaniu
    > potwierdzenia operacji zgłasza sie okienko o tym informujące, ale po
    > jego zamknięciu nastepna operacja z menu daje okno "Błąd systemu.
    > Alarm bezpieczeństwa. Nieprawidłowy lub nieważny klucz sesji." - i
    > pozostaje tylko wylogowanie się.

    A ja zamknąłem bez przeszkód okienko opcji wydruku, a potem okno z tym
    wydrukiem i nie miałem żadnych błędów. POtem jeszcze raz otworzyłem,
    wydrukowałem, wszystko w porządku. MSIE 6.0.

    > Ja tam nie mam zstrzeżeń co do wyglądu interfejsu, nie wiem czemu
    > niektórym tak on przeszkadza, znalazły by sie jeszcze istotniejsze
    > sprawy do zmiany, niż kolorki itp.

    Zgadzam się w zupełności.

  • 14. Data: 2002-07-14 14:45:35
    Od: "JackT" <j...@p...REMOVE.sos.com.pl>

    Użytkownik "Sslaus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy "potwierdzenie dokonania operacji" wogole jest przez kogos uznawane,
    czy
    > to tylko taki swistek... (ladny;) choc z czesciowo obcietym logo:P )

    Żartujesz?
    Taki "świstek" na dowolną kwotę każdy mógłby sobie sam wyrzeźbić w Paint'cie
    ;)
    Poczekajmy na upowszechnienie się podpisu cyfrowego...
    Na razie zapychaj do marmurka po pieczątkę...

    --

    Dziekuje. Pozdrawiam. < < < JackT > > >
    ... "bo wicie, jest taki trynd..."

  • 15. Data: 2002-07-14 15:07:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Masz racje, tak byłoby lepiej.

    A u mnie otwiera sie nowe okno i wlacza sie od razu menu drukowania te z
    Ctrl+P, ale nie drukuje samo :-)))
    pzd

  • 16. Data: 2002-07-14 16:27:38
    Od: Shot <s...@h...pl>

    Witam.

    JackT pisze:

> [...]
    > ;)
    > Poczekajmy na upowszechnienie się podpisu cyfrowego...
    > Na razie zapychaj do marmurka po pieczątkę...

    Pieczątkę też bez problemu mogę sobie sam wyrzeźbić (może nie w Paincie, ale
    w innym programie). IMHO jest to takie samo fałszerstwo jak wyrzeźbienie sobie
    "świstka" i utrzymywanie, że jest prawdziwy.

    Pozdrav
    -- Shot
    --
    The sermon this morning: "Jesus Walks on the Water." The sermon tonight:
    "Searching for Jesus."

  • 17. Data: 2002-07-14 16:47:35
    Od: "Łukasz W." <l...@k...net.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Spore zmiany w serwisie mBanku nastąpiły dziś w nocy:
    > - przelewy do ZUS
    > - wydruk ładnego potwierdzenia złożenia zlecenia z ekranu
    > - podsumowanie historii operacji (obecnie "operacje wykonane"), historia
    > za n-miesięcy, przy > 50 operacji możliwość przejścia do
    > wcześniejszych/późniejszych ekranów
    > - podgląd blokad
    > - zmiany niektórych mylących sformułowań

    ... i chyba trochę wolniejsze ładowanie stron :-(

  • 18. Data: 2002-07-14 17:18:45
    Temat: Re: nowe w mBanku (potwierdzenie..)
    Od: "Sslaus" <s...@o...pl>

> [...]
    > ;)
    > Poczekajmy na upowszechnienie się podpisu cyfrowego...
    > Na razie zapychaj do marmurka po pieczątkę...

    po co Paint? wystarczy zrobic operacje (przelewik), wejsc w "wykonane
    operacje" wydrukowac to co trzeba, potem w operacje zaplanowane, i usunąć
    przelew... (po co tracic czas z Paintem, czy czyms innym)...
    trzeba tylko uwazac zebynie trafic na wychodzaca sesje elixiru :)

    ale konkluzja jest taka... PO CO TO?...
    nasuwa mi sie odpowiedz (aczkowiek czy prawdziwa)... tam (na wydruku) jest
    "numer refernecyjny operacji" najpierw 8 cyfr konta, potem numer operacji...
    czy to znaczy ze jak komus to (potwierdzenie) dam, to moze zadzwonic do mB,
    podac ten numerek i sie dowiedziec czy kasa do niego poszła? to chyba byłoby
    niezłe rozwiązanie....

    pzdr Sslaus

  • 19. Data: 2002-07-14 17:30:40
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Łukasz W." <l...@k...net.pl> napisał:

    > ... i chyba trochę wolniejsze ładowanie stron :-(

    Eee, bez przesady... :)

    hosi

  • 20. Data: 2002-07-14 18:18:11
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Witek znowu nadaje:

    > A u mnie otwiera sie nowe okno i wlacza sie od razu menu drukowania te z
    > Ctrl+P, ale nie drukuje samo :-)))

    Jeszcze raz: u mnie sie nic nie włącza, bo
    _nie_mam_zainstalowanej_drukarki_!
    Otwiera się okno z potwierdzeniem po czym system informuje mnie o braku
    drukarki. Mój system. A system banku przy okazji niepotrzenie rozkłada
    sesję i muszę sie logować od nowa.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........