  • 21. Data: 2002-01-24 11:09:34
    Temat: Re: nowe bzwbk24
    Od: "Julian Glowniak" <j...@1...com.pl>

    > Zgadzam sie , sa tragiczne. Proponuje wziac udzial w ankiecie. Nie wiem
    > czemu 38% ludzi stwierdzilo ze im sie podoba. To chyba glosowali znajomi
    > autora .....

    To prawda - tragedia, fajne czcionki (moje ulubione) ale ta zielen i
    starasznie to malutkie, na moim 21 calowym ekranie wyglada
    beznadziejnie...........

    Do tej pory to byl najbardziej przejrzysty serwis (jaki znam) a teraz no
    coz..... moze to kwestia przyzwyczajenia.....

    Pozdrawiam
    Julek

  • 22. Data: 2002-01-24 11:25:18
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości
    > Na starych przelewach tez widac nadawce?

    Tak.

    --
    Konrad J. Brywczyński should it be implausible
    b...@w...pdi.net that a man can supervise

  • 23. Data: 2002-01-24 11:51:21
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > To prawda - tragedia, fajne czcionki (moje ulubione) ale ta zielen i
    > starasznie to malutkie, na moim 21 calowym ekranie wyglada
    > beznadziejnie...........

    ale ta zolc na prywatnych kontach :))) strasznie oczy bola
    albo zestawienie brude blue i brudne zielona na firmowych - to slicznie
    wyglada:)))))

    ania

  • 24. Data: 2002-01-24 12:22:28
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "MALko KP" <h...@s...poczta.wp.pl> wrote in message
    > Tak, lupa jest niezbędna.
    [...]
    > BTW nie zauważyłem tak przycisku do wylogowania się i wyszedłem "po
    chamsku"

    Faktycznie lupa się przyda, po "Wyloguj się" jest tam, gdzie było :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 25. Data: 2002-01-24 12:49:48
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a...@K...Brywczynski...

    > Tak.

    To ja poprosze o krotkie szkolenie, bo nie bardzo kumam gdzie mam to
    obejrzec :-(((

    Karol

  • 26. Data: 2002-01-24 13:09:28
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > To ja poprosze o krotkie szkolenie, bo nie bardzo kumam gdzie mam to
    > obejrzec :-(((

    W historii część transakcji jest podkreślona - są to linki. Jak otworzysz,
    to pokażą się szczegóły.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 27. Data: 2002-01-24 13:12:06
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    > W historii część transakcji jest podkreślona - są to linki. Jak otworzysz,
    > to pokażą się szczegóły.

    No to jednak nie jestem az taki baran jak myslalem :-))
    U mnie nic nie jest podkreslone, to i nie mam co ogladac (moze to jednak od
    daty przelewy zalezy??)
    Poczekam na najblizsze przelewy.

    Karol

  • 28. Data: 2002-01-24 13:23:05
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Karol" <a...@b...com> wrote in message news:a2p1g0$sbv$1@news.tpi.pl...
    [...]
    > No to jednak nie jestem az taki baran jak myslalem :-))
    > U mnie nic nie jest podkreslone, to i nie mam co ogladac (moze to jednak
> [...]

    Jest podkreślone w całej dostępnej historii. Nie podkreślone są tylko
    pobrane
    opłaty i prowizje, księgowanie odsetek etc. Może powinieneś kliknąć na
    "< Wcześniejsze" ? :-)

  • 29. Data: 2002-01-24 13:24:59
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Kamil Paszkiewicz <k...@a...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:a2p20v$5o8$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > pobrane
    > opłaty i prowizje, księgowanie odsetek etc. Może powinieneś kliknąć na

    Przeklikalem juz prawie do listopada. No nie mam nic podkreslone. Ani
    wplaty, ani wyplaty.

    Zaczynam sie stresowac :-)))

    Karol

  • 30. Data: 2002-01-24 14:07:40
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > Przeklikalem juz prawie do listopada. No nie mam nic podkreslone. Ani
    > wplaty, ani wyplaty.
    > Zaczynam sie stresowac :-)))

    Czyżby b. BZ - nie do końca połączony? :-)

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain