  • 1. Data: 2008-12-08 18:15:00
    Temat: nowa opera i lipa z ING
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    przelewam jak to bywało ze swojego ing do swojego mbanku a tu:
    Dane odbiorcy nie mogą zawierać następujących znaków: ' " |

  • 2. Data: 2008-12-08 18:20:25
    Temat: Re: nowa opera i lipa z ING
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > przelewam jak to bywało ze swojego ing do swojego mbanku a tu:
    > Dane odbiorcy nie mogą zawierać następujących znaków: ' " |

    aż do opery 9.62 szło bezproblemowo
    nowa opera 10 nie idzie zrobić

    co ciekawe jakieś sprawdzanie pisowni ma nowa opera
    może to widzi system bankowy i nie pasują mu te znaki?

    a się cieszyłem na Polbank, a tu skucha z ING, ehh...

  • 3. Data: 2008-12-08 19:24:51
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> writes:

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > aż do opery 9.62 szło bezproblemowo
    > nowa opera 10 nie idzie zrobić

    Mi opera 10 co chwilę się wywala, a java w niej nie działa w ogóle.
    Dlaczego? Bo opera 10 to wersja alpha!
    Po alphie będzie beta i dopiero później stable.

    --
    jimmij

  • 4. Data: 2008-12-08 19:33:22
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości

    > Mi opera 10 co chwilę się wywala, a java w niej nie działa w ogóle.
    > Dlaczego? Bo opera 10 to wersja alpha!
    > Po alphie będzie beta i dopiero później stable.

    jaki OS? ja już kilka dni i śmiga aż miło, no i ten polbank :)
    tylko tego sprawdzania pisowni nie mogę wyłączyć

  • 5. Data: 2008-12-08 22:43:08
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-12-08 19:15 zlotowinfo napisał/a:
    > przelewam jak to bywało ze swojego ing do swojego mbanku a tu:
    > Dane odbiorcy nie mogą zawierać następujących znaków: ' " |

    Dla mnie to był koszmar. Zastanawialam się co jest żle napisane i nawet
    z ś zrobiłam s. Na szczęście tą sknoconą Operę już odinstalowałam.

    --
    animka