  • 1. Data: 2008-12-08 17:30:32
    Temat: Polecenie zaplaty kredytu i dzien wolny w GE
    Od: seba <s...@g...com>

    Witam,
    Nie wie ktoś z autopsji jak konczy sie taka sprawa?
    Mam kredyt w GE, który spłaca się co miesiąc poleceniem zapłaty.
    Co jakiś czas dzień spłaty wypada w dzień wolny. Następnego dnia widzę
    na swoim koncie w gem24 zapis w stylu: minął termin spłaty raty.
    Wpłynie to na historię kredytową, bla bla. Prosimy umówić się na
    spłatę.

    Miał ktoś tak?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-12-08 17:44:21
    Temat: Re: Polecenie zaplaty kredytu i dzien wolny w GE
    Od: "ROSTER" <r...@g...pl>

    Użytkownik "seba" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Przeczytaj regulamin, tam znajdziesz zapewne info, żę należy zabezpieczyć
    konto dzień wcześniej ;-)))

  • 3. Data: 2008-12-08 17:55:00
    Od: seba <s...@g...com>

    On 8 Gru, 18:44, "ROSTER" <r...@g...pl> wrote:

    > Przeczytaj regulamin, tam znajdziesz zapewne info, żę należy zabezpieczyć
    > konto dzień wcześniej ;-)))

    Poczytaj co to polecenie zapłaty:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Polecenie_zapłaty

  • 4. Data: 2008-12-08 17:56:16
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "seba" <s...@g...com> wrote in message
> [...]
    > na swoim koncie w gem24 zapis w stylu: minął termin spłaty raty.
    > Wpłynie to na historię kredytową, bla bla. Prosimy umówić się na
    /.../

    Miałem opóźnienie kilka dni (zamiast 26 zapłaciłem 31) - niejako z ich winy,
    bo nie wysłali wyciągu na maila. Na partyline powiedzieli, że info do BIK-u
    idzie od nich 20 każdego miesiąca - jeśli do tej pory zaległość będzie
    uregulowana, nie wyślą informacji o opóźnieniu. Nie wiem czy to prawda, ale
    uwierzyłem na słowo.

    Swoją drogą, ponoć jeżeli należność z tytułu kredytu wypada na dzień wolny
    od pracy, wymagalna jest dopiero dnia następnego. Ktoś jest to w stanie
    potwierdzić?

    k.