  • 1. Data: 2008-11-24 22:42:07
    Temat: nowa lokata internetowa w Pocztowym - 10%
    Od: Piotrek <p...@n...pl>

    Nie wiem czy było na grupie:
    http://www.pocztowy.pl/lokata_Killer.php

    W skrócie:
    lokata 10 dniowa - jednorazowa lub odnawialna;
    max. wartość lokat dla jednej osoby - 10 tys.
    zakładana tylko online
    oprocentowanie stałe 10%

    Moim skromnym zdaniem ciekawa propozycja :)

    Piotrek

  • 2. Data: 2008-11-25 02:59:37
    Temat: Re: nowa lokata internetowa w Pocztowym - 10%
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2008-11-24, Piotrek <p...@n...pl> wrote:
    > http://www.pocztowy.pl/lokata_Killer.php
    >
    > W skrócie:
    > lokata 10 dniowa - jednorazowa lub odnawialna;
    > max. wartość lokat dla jednej osoby - 10 tys.

    No, nareszcie ktoś myśli w PUP PP:
    "Po upływie okresu, na który została założona lokata, otrzymasz zwrot
    środków wraz z odsetkami na konto, z którego zostały wpłacone pieniądze"

    w GetIn taki przelew to 3,70. (A i wizyta w banku celem założenia).

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 3. Data: 2008-11-25 10:31:55
    Od: k...@o...pl

    On 25 Lis, 03:59, Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam> wrote:

    > No, nareszcie ktoś myśli w PUP PP:
    > "Po upływie okresu, na który została założona lokata, otrzymasz zwrot
    > środków wraz z odsetkami na konto, z którego zostały wpłacone pieniądze"
    ciekawe oferta.

    BTW 910 zł mieści się bez belki.

  • 4. Data: 2008-11-25 12:40:19
    Od: MM <s...@s...invalid>

    k...@o...pl wrote:

    > BTW 910 zł mieści się bez belki.

    Niestety - "Kwota lokaty od 1000 do 10 000 PLN"
    2734 -> 7,49 (6,49 po belce, realnie 8,66%)

    ale kalkulator na stronie wniosku liczy bez zaokraglen (8,1% po belce,
    1000 -> 2,22) - przeoczenie programisty, czy faktycznie moga tak liczyc?

  • 5. Data: 2008-11-25 14:10:47
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    zastanawia mnie jedna rzecz... jesli dobrze rozumiem caly mechanizm to obywa
    sie on bez kodow, hasel itp. Jak zatem zweryfikowac czy naprawde puszczam
    kase do Pocztowego, a nie gdzies tam w kosmos? Szczegolnie, ze zdarzaly sie
    juz podmianki stron bankowych przez hackerow (np. mBanku).

    Jak tez jest weryfikowana dyspozycja odnowienia albo braku odnowienia?

  • 6. Data: 2008-11-25 22:35:34
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 24 Nov 2008 23:42:07 +0100, Piotrek napisał(a):

    > Nie wiem czy było na grupie:
    > http://www.pocztowy.pl/lokata_Killer.php

    A przy próbie założenia lokaty wyświetla się komunikat:
    "Proszę wypełnić pole:
    'Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora Bank Pocztowy S.A.
    z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17 danych osobowych w
    celach promocyjnych, informacyjnych, bądź w celach marketingowych, a
    także w celach marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług
    Banku '" i bez wyrażenia w/w zgody nie da się założyć lokaty!
    Czy takie działanie jest zgodne z prawem?
    Bo wydawało mi się, że nie!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2008-11-25 22:58:28
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Chris pisze:

> [...]
    > Banku '" i bez wyrażenia w/w zgody nie da się założyć lokaty!
    > Czy takie działanie jest zgodne z prawem?

    Poczytaj UoODO. Administrator danych ma prawo do wykorzystania danych
    dla celów marketingu własnych produktów na podstawie ustawy. I nie
    potrzebuje do tego zgody. Ba, Generalny Inspektor ODO interweniował w
    sprawie tego typu pytań, gdyż sugerują klientowi, że ma prawo do
    wybrania odpowiedzi "nie", co i tak nie zmieni tego, że administrator
    danych takowe prawo będzie mieć na podstawie ustawy.

    WN

  • 8. Data: 2008-11-26 16:57:07
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Wojciech Nawara napisał(a) w wiadomości: ...

    >Poczytaj UoODO. Administrator danych ma prawo do wykorzystania danych
    >dla celów marketingu własnych produktów na podstawie ustawy. I nie
    >potrzebuje do tego zgody.

    Być może, nawet logiczne.

> [...]
    >wybrania odpowiedzi "nie", co i tak nie zmieni tego, że administrator
    >danych takowe prawo będzie mieć na podstawie ustawy.

    A to już nie jest logiczne. Bo znaczyłoby to, że firma wykorzystująca
    dane klienta nie może ograniczyć swoich praw w umowie z klientem.
    Jeżeli obie strony się zgadzają to w czym problem?

    Wiem, że w tym przypadku dotyczyło uzależnienia zawarcia umowy
    od zgody, którą i tak domyślnie posiada. Jednak jeżeli firma
    się pyta a klient się nie zgadza to firma powinna mieć 2 wyjścia:
    odmówić zawarcia umowy lub zawrzeć z ograniczeniem swoich praw.
    Natomiast nie powinna zawrzeć umowy i wykorzystywać prawa (nawet
    przewidzianego w ustawie) jeśli klient jawnie odpowiedział "nie".

    Jeżeli jest inaczej to mamy przykład patologii wyższości prawa
    stanowionego nad umownym.

    Arek

  • 9. Data: 2008-11-26 19:02:24
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Arek pisze:

    > A to już nie jest logiczne. Bo znaczyłoby to, że firma wykorzystująca
    > dane klienta nie może ograniczyć swoich praw w umowie z klientem.
    > Jeżeli obie strony się zgadzają to w czym problem?

    http://www.giodo.gov.pl/plik/id_p/657/j/pl/

    "(...)jeżeli intencją Spółki jest przetwarzanie danych osobowych uczestników
    określonej akcji promocyjnej/konkursu (obok przetwarzania tych danych
    dla celów związanych z
    przeprowadzeniem wskazanej akcji promocyjnej/konkursu), również w celu
    marketingu
    bezpośredniego własnych produktów lub usług, to nie musi pozyskiwać na
    to odrębnej zgody
    dysponenta danych. Co więcej, odbieranie takiej zgody od osoby, której
    dane dotyczą może
    spowodować powstanie po jej stronie błędnego przeświadczenia, iż o ile
    nie zgodzi sie ona na
    powyższe, administrator nie będzie uprawniony do przetwarzania jej
    danych osobowych dla celów
    marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług. Tymczasem, jak
    wskazano wcześniej,
    uprawnienie to wynika z przepisu art. 23 ust. 1 pkt 5 ustawy.(...)"

    WN

  • 10. Data: 2008-11-27 08:30:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" gghupk$9ma$...@a...news.neostrada.pl

    Ja mam w Pocztowym konto i delikatnie ujmując nie jestem zadowolony,
    bo od początku (od 12 listopada) nie mam dostępu przez WWW. Próba
    wyjaśnienia spełzła na niczym. Konto jest zablokowane. Na m@il nie
    dostałem sensownej odpowiedzi, dzwonić mi nie chce się, bo uważam
    dzwonienie za stratę czasu i pieniędzy, a na poczcie oczywiście
    jest kolejka.

    Gdyby nawet dostęp był -- trzeba drapać, :) aby coś posłać.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'