  • 1. Data: 2008-11-24 14:35:59
    Temat: Alior - przeniesienie KK
    Od: "czp" <c...@g...pl>

    Witam!
    Chciałem przenieść KK do Aliora. W oddziale powiedziano mi że jeszcze nie
    przenoszą KK (choć na ich str. www jest o tym mowa). Zaproponował mi KK z
    limitem dochody msc. x 1.5 - bardzo ostrożnie.

    pzdr
    czp

  • 2. Data: 2008-11-24 14:47:00
    Temat: Re: Alior - przeniesienie KK
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pon, 24 lis 2008 o 15:35 GMT, czp napisał(a):

    > Chciałem przenieść KK do Aliora. W oddziale powiedziano mi że jeszcze nie
    > przenoszą KK (choć na ich str. www jest o tym mowa). Zaproponował mi KK z
    > limitem dochody msc. x 1.5 - bardzo ostrożnie.

    Mi zaproponowali przeniesienie karty + 30%, albo nowa karte, gdzie wstepny
    limit to zarobki netto*6

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 3. Data: 2008-11-25 08:14:45
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 24 Nov 2008 15:47:00 +0100, Brzezi napisał(a):

    > Mi zaproponowali przeniesienie karty + 30%, albo nowa karte, gdzie
    > wstepny limit to zarobki netto*6

    A mi przyjęli wniosek, umowa się napisała (przeniesienie z mBanku 1:1), a
    w oczekiwaniu na jej podpisanie okazało się, że muszę donieść "jakiś
    kwitek", na którym jest mój adres i nazwisko. Przesłałem kopię faktury za
    komórkę, problem w tym, że mam do w PDF, więc "może za prąd albo gaz".
    Odpisałem, że nie ma mowy, a jeśli bank uważa, że jest to przeszkodą do
    zawarcia umowy, to trudno.

    No cóż, biorąc pod uwagę tryb wnioskowania w Citi, w BZWBK i w mBanku,
    które oceniam bardzo dobrze (mimo zgrzytów w BZWBK) oraz w Polbanku
    (który ma zadyszkę), Alior jednak bije na głowę tamte banki --
    niekonsekwencją.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2008-11-25 10:37:14
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 25 Lis, 09:14, Olgierd <n...@r...org> wrote:

> [...]
    > które oceniam bardzo dobrze (mimo zgrzytów w BZWBK) oraz w Polbanku
    > (który ma zadyszkę), Alior jednak bije na głowę tamte banki --

    Ta historia z rachunkiem za telefon, czy prąd, to stara procedura przy
    przyznawianiu karty kredytowej, stosowana mniej więcej w latach 2000 -
    2003, dlatego widocznie mało kto o niej pamięta. Sam pamiętam jak się
    musiałem wykazać opłaconym rachunkiem za gaz. Widocznie Alior wraca do
    starych, sprawdzonych sposobów weryfikacji potencjalnego klienta :).

  • 5. Data: 2008-11-25 10:48:05
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 25 Nov 2008 02:37:14 -0800, k...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    > musiałem wykazać opłaconym rachunkiem za gaz. Widocznie Alior wraca do
    > starych, sprawdzonych sposobów weryfikacji potencjalnego klienta

    Może wówczas tak trzeba było kombinować, bo papierkowe dowody osobiste
    pozwalały na wszystko.
    Ale już mniejsza z tym czego chcą (bo mogą chcieć nawet słonia w
    karafce): rzecz w tym, że przedstawiono mi ofertę, podpisałem wniosek i
    dostałem zaproszenie na podpisanie umowy, z tym, że "proszę wziąć ze
    sobą..."

    No cóż, teraz Alior będzie miał zgryz, bo zapowiedziałem, że nic nie
    doniosę. Jeśli im PDF z fakturą z Orąż nie wystarczy, to trudno.

  • 6. Data: 2008-11-25 11:47:16
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 25 Nov 2008 10:48:05 +0000, Olgierd napisał(a):

    > No cóż, teraz Alior będzie miał zgryz, bo zapowiedziałem, że nic nie
    > doniosę. Jeśli im PDF z fakturą z Orąż nie wystarczy, to trudno.

    Haha, "po konsultacji z przełożonymi" bank "odstąpił od procedury" i
    nadal mnie serdecznie zapraszają.

    Czy ktoś z Was musiał udowadniać, że adres z dowodu osobistego to jest
    naprawdę ten adres?

  • 7. Data: 2008-11-25 12:03:06

    On 25 Lis, 12:47, Olgierd <n...@r...org> wrote:

> [...]
    > nadal mnie serdecznie zapraszają.
    >
    > Czy ktoś z Was musiał udowadniać, że adres z dowodu osobistego to jest

    Tak, dwa dokumenty tożsamości czyli DO i prawo jazdy dodatkowo.