  • 1. Data: 2008-11-24 21:07:03
    Temat: Re: fundusze SEB gówniane wyniki na rynku hossy na obligach...
    Od: "i" <...@...com>

    Użytkownik "charlie.delta" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ggf0mf$sb8$1@news.onet.pl...
    > ... a ich OMC genialny analityk chwali się umiejętnościami na blogu....

    Jak SEB2 mógł stracić w kwartał 33% a SEB5 10% ?
    W co oni inwestowali ?

  • 2. Data: 2008-11-24 21:35:02
    Od: k...@o...pl

    On 24 Lis, 22:07, "i" <i...@...com> wrote:
    > Jak SEB2 mógł stracić w kwartał 33% a SEB5 10% ?
    > W co oni inwestowali ?

    LOL a ja myślałem, że Arka Ochrona Kapitału miała tragiczny wynik
    spadając o 3% w kwartał, a tu sie okazuje, że można 10 razy gorzej?

  • 3. Data: 2008-11-24 21:40:50
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 24 Lis, 22:07, "i" <i...@...com> wrote:
    > Jak SEB2 mógł stracić w kwartał 33% a SEB5 10% ?
    > W co oni inwestowali ?

    LOL a ja myślałem, że Arka Ochrona Kapitału miała tragiczny wynik
    spadając o 3% w kwartał, a tu sie okazuje, że można 10 razy gorzej?

    zadam pytanie powtórnie:

    stratę wysmaży każdy kujon z dyplomem doradcy nie mający pojecia o
    zarządzaniu pieniądzem

    pytanie jak to możliwe gdy mają tak "genialnego" analityka

    chyba zwinę się ze śmiechu

    to lepsze od "żydków" kolegi fatso - bez urazy, tak naprawdę lubię czytać
    fatso, odpręża mnie .....

    na wszelki wypadek gdyby ktoś mi chciał coś zarzucić, zarządzałem kwotą 92
    milionów PLN w czasach gdy jeszcze nikt nie słyszał o geniuszach -
    analitykach z SEB, cholera jak to dawno było.....

  • 4. Data: 2008-11-24 22:23:44
    Od: Dominik <d...@g...com>

    charlie.delta wrote:

    > na wszelki wypadek gdyby ktoś mi chciał coś zarzucić, zarządzałem kwotą 92
    > milionów PLN w czasach gdy jeszcze nikt nie słyszał o geniuszach -
    > analitykach z SEB, cholera jak to dawno było.....

    A pozniej kazali skreslic cztery zera...

  • 5. Data: 2008-11-25 11:25:01
    Od: "M Z" <n...@n...pl>

    > A pozniej kazali skreslic cztery zera...

    Rotfl ;)

  • 6. Data: 2008-11-25 12:08:07
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Dominik napisał:

    > A pozniej kazali skreslic cztery zera...

    Rozróżniasz skróty PLN i PLZ?

    Przemek

  • 7. Data: 2008-11-25 13:06:29
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:gggprd$aql$1@inews.gazeta.pl...

    > Rozróżniasz skróty PLN i PLZ?

    Się nie czepiaj, uważam że Dominik zajebiście to podsumował. :-)

    BTW, uważajcie na cross-posty z grupą pl.biznes.wgpw. Naprawdę chyba nie
    chcemy tu takiego gówna jakie tam jest.

    Chyba nie warto ciągnąć tu takich cross-postów bo za chwilę będziemy tu mieć
    wróżby z gwiazd i wykresów z ewentualnymi odniesieniami do polityki a
    dodatkowo w gratisie kłótnie kto zarobił a kto stracił...

    marekz

  • 8. Data: 2008-11-25 23:24:23
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    > wiadomości news:gggprd$aql$1@inews.gazeta.pl...

    > Się nie czepiaj, uważam że Dominik zajebiście to podsumował. :-)

    Oj, zapomniałem smileya i się zrobiło strasznie serio-serio :-)

    > BTW, uważajcie na cross-posty z grupą pl.biznes.wgpw. Naprawdę chyba nie
    > chcemy tu takiego gówna jakie tam jest.

    OK, nie zauważyłem, że to cross-post :-)

    Przemek

  • 9. Data: 2008-11-26 19:18:26
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 24 Nov 2008 22:07:03 +0100, "i" <...@...com> wklepał(-a):

    >Jak SEB2 mógł stracić w kwartał 33% a SEB5 10% ?
    >W co oni inwestowali ?

    Zdaje się, że w rosyjskie papiery i stąd taka wtopa.
    http://www.seb.pl/pow/wcp/templates/sebarticle.cfmc.
    asp?DUID=DUID_3695986EB37A4051C12574D0005041CE&sitek
    ey=seb.pl&lang=pl

    --
    Sławomir Szyszło