  • 1. Data: 2003-03-15 10:31:10
    Temat: niezaplacona rata - sciaganie przez bank jak?
    Od: "Dan" <d...@u...pf.pl>

    witam,

    oto taka sytuacja. Fakt - sa nie zaplacone 2 raty.

    1) Ciekawi mnie, czy bank przed wystapienie
    na droge sadowa nie musi najpierw wyslac jakies
    ponaglena? nakazu zaplaty?
    2) Jezeli musi wyskac nakaz zaplaty to na jaki
    adres? czy na adres korespondencyjny czy zameldowania?

    Dzieki za wszelkie odpowiedzi

    Pozdrawiam
    Dan

  • 2. Data: 2003-03-15 10:41:39
    Temat: Re: niezaplacona rata - sciaganie przez bank jak?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Dan <d...@u...pf.pl> wrote:

    > oto taka sytuacja. Fakt - sa nie zaplacone 2 raty.

    2 raty czego?
    Jaki bank?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-03-15 10:48:05
    Od: "Dan" <d...@u...pf.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości

    > 2 raty czego?
    > Jaki bank?

    Jakis smiec komputerowy z przed 3 lat (zmiescili sie w terminie) - 2 raty w
    sumie na niecale 200 zl.
    Kredyt Bank.

  • 4. Data: 2003-03-15 10:59:11
    Temat: Re: niezaplacona rata - sciaganie przez bank jak? Żagiel
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Dan <d...@u...pf.pl> wrote:

    > Jakis smiec komputerowy z przed 3 lat (zmiescili sie w terminie) - 2 raty w
    > sumie na niecale 200 zl.
    > Kredyt Bank.

    Znaczy Żagiel? Czy kredyt explicite w KB? Jeśli w KB - przysyłają upomnienia
    na adres korespondencyjny. Jeśli Żagiel - kiedyś interesowali się dopiero po
    5-6 ratach niezapłaconych...
    A tak z innej beczki odnośnie Żagla. Ich dział "windykacji" to jedna wielka
    kpina.
    Mają sposób ściągania zaległości a'la Provident. Wysyłają swoich pracowników
    do dłużników, Ci przychodzą, biorą kasę, wystawiają KP i tyle.
    To normalnie kpina, a nie windykacja. Co więcej - można niby od biedy
    dokonać przelewu na ich dział windykacji, ale Ci.... nie mają nawet rachunku
    bankowego!
    Trzeba robić przekaz pocztowy.
    Chociaż może im się coś zmieniło przez rok...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-03-15 11:09:33
    Od: "Dan" <d...@u...pf.pl>

> [...]
    upomnienia
    > na adres korespondencyjny. Jeśli Żagiel - kiedyś interesowali się dopiero

    teraz juz ich interesuja 2 ostatnie ;)

  • 6. Data: 2003-03-15 11:14:56
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Dan <d...@u...pf.pl> wrote:

    > teraz juz ich interesuja 2 ostatnie ;)

    Aham. No to się zmieniło. Ale w sumie się nie dziwię. To może i dział
    windykacji poprawili?
    A co do zadłużenia w Żaglu - zadzwoń do nich i ustal z nimi jakieś spłaty.
    Ja pomijając powyższe wspomnienia z "działem windykacji" mam jeszcze inne
    niemiłe wspomnienia. Byłem w trakcie spłaty zaległości w sposób uzgodniony z
    "macierzystym oddziałem", w którym kredytowałem zakup, podczas gdy bez
    żadnego ostrzeżenia (spłacałem zadłużenie tak jak ustalałem w oddziale)
    przekazano moją wierzytelność do natychmiastowej windykacji. Dowiedziałem
    się o tym jak do mojego miejsca zameldowania zgłosiła się kobieta, która
    była właśnie "windykatorem" z ramienia Żagla i zażądała spłaty od razu całej
    sumy zaległości (czego było ponad 3.5k zł)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-03-15 11:21:48
    Od: "Dan" <d...@u...pf.pl>

> [...]
    całej
    > sumy zaległości (czego było ponad 3.5k zł

    dogadywac sie juz raczej nie mam co - odstawili mi numer i mam juz nakaz
    z sadu grodzkiego.
    Inna sprawa, ze umowa kredytowa jest spisana z blednym adresem (pomylka
    przy nr mieszkania).
    Zaplace im te razy i niech zarobia te 11 zl odsetek - tylko te koszty sadowe
    sa kolosalne ehhhh

    Ale nic to narozrabialem to zaplace - nie pozostaje nic innego.

  • 8. Data: 2003-03-15 11:46:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Dan <d...@u...pf.pl> wrote:

    > dogadywac sie juz raczej nie mam co - odstawili mi numer i mam juz nakaz
    > z sadu grodzkiego.

    Znaczy masz już tytuł egzekucyjny? Po 2 ratach?! Chyba, że to były ostatnie
    2 razy i niezapłacone np. przez rok...

    > Zaplace im te razy i niech zarobia te 11 zl odsetek - tylko te koszty sadowe
    > sa kolosalne ehhhh

    Przy tytule egzekucyjnym - są :(

    > Ale nic to narozrabialem to zaplace - nie pozostaje nic innego.

    Ano niestety.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2003-03-15 11:47:30
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Dan" <d...@u...pf.pl> napisał w wiadomości
    > Ale nic to narozrabialem to zaplace - nie pozostaje nic innego.

    Tylko się pospiesz, jak nie chcesz, żeby komornik się Tobą zajął, co
    kosztuje co najmniej 15%.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2003-03-15 12:26:44
    Od: "Dan" <d...@u...pf.pl>

    > Znaczy masz już tytuł egzekucyjny? Po 2 ratach?! Chyba, że to były
    ostatnie
    > 2 razy i niezapłacone np. przez rok...

    tak - przynajmniej tak mi wynika z kwitkow wplat