  • 1. Data: 2003-03-14 20:41:09
    Temat: Jak nie zaplacic prowizji w PEKAO ...
    Od: "Dart" <w...@p...onet.pl_usun_to>

    Mam a wlasciwie juz mialem kredyt hipoteczny w PLN w PEKAO.
    Doszedlem do wniosku (moze troche zbyt pozno) ze jest zbyt drogi (10.25%) i
    zalatwilem refinansowanie z GE.
    Pech chcial ze na tydzien przed planowana splata PEKAO podniosl prowizje od
    wczesniejszej splaty do 2.5% salda kredytu. W moim przypadku oznaczalo to
    kilka tysiecy PLN !

    Za rada prawnika splacilem saldo pomniejszona o 5TPLN i wystapilem z
    wnioskiem o "zmiane istonych warunkow kredytowania " Za taka czynnosc PEKAO
    pobiera oplate (zgodnie z tabelą) 50PLN i sporzadza stosowny aneks do umowy.
    W tydzien pozniej splacilem pozostale 5TPLN oczywiscie placac prowizje za
    wczesniesza splatę (ale od kwoty 5TPLN...)

    Jest to dobry przyklad jak mozna bedąc w zgodzie z umową uniknąc
    bezsensownych oplat. Nie dosc ze napracowali sie dodatkowo (nowy aneks,
    harmonogram , podpisy etc.) to nie dostali za to prawie nic ...

    Coż kazdy ma na co zasługuje ... (i nie swiadczy to dobrze o przenikliwosci
    banku).

    Dart

  • 2. Data: 2003-03-15 10:37:33
    Temat: Re: Jak nie zaplacic prowizji w PEKAO ...
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Dart <w...@p...onet.pl_usun_to> napisał(a):

> [...]

    > W tydzien pozniej splacilem pozostale 5TPLN oczywiscie placac prowizje za

    > wczesniesza splatę (ale od kwoty 5TPLN...)

    Sposób dobry ale dlaczego nie pomniejszyłeś salda np. o 1TPLN miałbyś prowizję
    od 4TPLN w kieszeni , chyba że nie zrozumiałem Twojego postu?

  • 3. Data: 2003-03-16 11:15:24
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "Dart" <w...@p...onet.pl_usun_to> skribis:

    >Za rada prawnika splacilem saldo pomniejszona o 5TPLN

    5 TERA PLN ?

    --
    *************** Pozdrawiam, Leh *
    Tanie kredyty, dobre konta bankowe, *