  • 1. Data: 2005-07-28 18:15:38
    Temat: nie wierz nigdy BPH
    Od: "PiotR" <p...@g...pl>

    Ten bank nie moze jednak miec "dobrej prasy" na tej grupie.
    Gdy 1,5 miesiaca temu przeksztalcalem zwyklego sezama w srebrny
    skorzystalem (jak mi sie wydawalo) z opcji
    "Bank rezygnuje z pobieranie oplat za prowadzenie konta a ja rezygnuje
    ze statusu stalego klienta".
    W czerwcu jednak prowizje za konto pobrali.
    Gdy udalem sie do banku to dowiedzialem sie ze choc umowe
    podpisalem 20 czerwca to promocja zaczyna dzialac dopiero 15 lipca
    i od tego terminu prowizja przez rok nie bedzie pobierana.
    Uwierzylem i nawet sie ucieszylem ze sprawa sie wyjasnila.
    Niestety 26 lipca prowizje za miesiac lipiec pobrali na nowo.
    Ciekawe jakie tym razem uslysze wytlumaczenie tego faktu.
    tak sie zastanawiam ... jak namowic Waissa zeby "zadzwonil do BPH w pewnej
    sprawie"

    PiotR

  • 2. Data: 2005-07-28 20:35:47
    Temat: Re: nie wierz nigdy BPH
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Ten bank nie moze jednak miec "dobrej prasy" na tej grupie.
    [cut]
    > tak sie zastanawiam ... jak namowic Waissa zeby "zadzwonil do BPH w pewnej
    > sprawie"

    Panie kolego,na grupie wielokrotnie powtarzano magiczny link zgłoszenia na
    stronnie www http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt - to na
    prawdę działa!!!
    Reklamacje składa sie w banku a nie na grupie pbb (wiem, wiem juz składałeś
    i już więcej razy nie chcesz i nie powinienes)

    Darek

  • 3. Data: 2005-07-28 21:13:49
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 28 Jul 2005 22:35:47 +0200, na pl.biznes.banki, Darek w wiadomości
    <news:dcbfhb$j1h$1@news.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Reklamacje składa sie w banku a nie na grupie pbb (wiem, wiem juz składałeś
    > i już więcej razy nie chcesz i nie powinienes)

    W przypadku "banków podstępnych" składanie reklamacji na ogół jest tylko
    niepotrzebną stratą czasu.
    Jedynym skutecznym działaniem w takich przypadkach jest ostrzeżenie
    innych.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 4. Data: 2005-07-29 06:59:36
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Reklamacje składa sie w banku a nie na grupie pbb (wiem, wiem juz
    > składałeś i już więcej razy nie chcesz i nie powinienes)

    nie wierze ze komus z BPH chce sie podejmowac jakies dzialanie na zgloszenia
    przez formularze; dzwonilem na infolinie gdzie Pani powiedziala ze ona nie
    ma dostepu
    do prowizji i oplat i ze w tej sprawie trzeba isc do oddzialu

    P.

  • 5. Data: 2005-07-29 09:31:42
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@g...pl>

    > nie wierze ze komus z BPH chce sie podejmowac jakies dzialanie na
    zgloszenia przez formularze;

    Miałem dwa razy z rzędu problem z pobraną prowizją za konto mimo wiadomej
    promocji. Oddział dużo gadał ale nic z tego nie wynikało, dopiero
    wysłanie "Zgłoszenia problemu" przez formularz dostępny po zalogowaniu przez
    net do konta powodowało rozwiązanie problemu.

    Tak było w obu przypadkach, więc chyba to jest jedyna sensowna droga
    zgłoszenia: to wygląda jakby w hierarchi zgłoszenie przez net było "nad"
    oddziałem" ...

    C. Sawicki

  • 6. Data: 2005-07-29 12:07:05
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@g...pl> napisał

    > Ten bank nie moze jednak miec "dobrej prasy" na tej grupie.

    Moja opinia o BPH brzmi: 'DNO, DNO I JESZCZE
    RAZ DNO!'. Z nimi nie da sie wspolpracowac (na
    jakiejkolwiek plaszczyznie) i obojetnie
    czy to jest oddzial czy centrala.

    Neko

  • 7. Data: 2005-07-29 12:32:50
    Od: "andrzej" <a...@p...onet.pl>

    PODZIELAM WASZE ZDANIE - dostałem u nich kredyt, wszystko było jedną wielką
    farsą - szkoda słów. Kredyt przechodził przez wiele osób, wiele szczebli
    decyzyjnych. Wszystko się ciągnęło w nieskończonośc.
    TERAZ SZUKAM INNEGO BANKU ABY SPŁACIĆ TEN KREDYT INNYM I MIEĆ ICH W

  • 8. Data: 2005-07-30 10:59:15
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    W artykule <dcct1t$ag6$1@inews.gazeta.pl> Cyprian Sawicki napisal(a):

    > Tak było w obu przypadkach, więc chyba to jest jedyna sensowna droga
    > zgłoszenia: to wygląda jakby w hierarchi zgłoszenie przez net było "nad"
    > oddziałem" ...

    Potwierdzam, spotkałem się z dobrym przyjęciem zgłoszenia przez formularz.
    Zdażało się że kierownik czegoś tam, do mnie zadzwonił aby sprawę wyjaśniać.