  • 1. Data: 2005-07-28 14:51:41
    Temat: Zamykanie linii kredytowej w Multi
    Od: "Paul" <USUŃTO?paul@gazeta.pl>

    Witam,

    Właśnie dobiegł końca 30-to dniowy okres wypowiedzenia umowy o kredyt
    odnawialny w multikoncie, ale w internecie nic się nie zmieniło... Dalej mam
    dostępny. Pytanie: Czy zmiana nastąpi przy zmianie miesąca ? Pamiętam, że po
    włączeniu kredytu zmienił się moment pobierania opłat i naliczania odsetek z
    końca miesiąca na dzień uruchomienia linii. Jak będzie po wyłączeniu ?

    --
    pozdrowienia,
    paul

  • 2. Data: 2005-07-28 15:51:32
    Temat: Re: Zamykanie linii kredytowej w Multi
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Paul <USU?TO?paul@gazeta.pl> wrote:

    > Właśnie dobiegł końca 30-to dniowy okres wypowiedzenia umowy o kredyt
    > odnawialny w multikoncie, ale w internecie nic się nie zmieniło... Dalej mam

    Zmieni się zapewne w nocy.

    > dostępny. Pytanie: Czy zmiana nastąpi przy zmianie miesąca ? Pamiętam, że po

    Nie.

    > włączeniu kredytu zmienił się moment pobierania opłat i naliczania odsetek z
    > końca miesiąca na dzień uruchomienia linii. Jak będzie po wyłączeniu ?

    Jeśli korzystałeś z kredytu w czasie ostatniego okresu rozliczeniowego -
    zostaną Ci pobrane odsetki za ten okres. Kredyt zostanie zamknięty. Zostanie
    Ci naliczona opłata za korzystanie z rachunku (proporcjonalnie do okresu
    kiedy z niego korzystałeś w danym okresie rozliczeniowym), zmieni Ci się
    nazwa rachunku (afair po 2-3 dniach).

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based