  • 1. Data: 2005-07-28 16:39:45
    Temat: KK - ING
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ktos staral sie juz o ta karte na podstawie 3 ostatnich wyciagow?

    Moje pytanie jest takie : czy trzeba rezygnowac ze starej karty (jest
    wogole mozliwosc sprawdzenia tego? ktos to sprawdza?) czy wystarcza
    tylko 3 wyciagi i mozemy na tej podstawie uzyskac kolejna KK ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-07-28 18:15:25
    Temat: Re: KK - ING
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    > Moje pytanie jest takie : czy trzeba rezygnowac ze starej karty (jest
    > wogole mozliwosc sprawdzenia tego? ktos to sprawdza?) czy wystarcza
    > tylko 3 wyciagi i mozemy na tej podstawie uzyskac kolejna KK ?

    zwyczajowo - nie trzeba rezygnowac, nie maja na to czasu aby sprawdzic,
    tylko za kilka miesiecy nie pytaj jak wybrnac z dlugow ktorych nie potrafisz
    splacic, po prstu wyplac i wyjedz - - polecam argentyne
    :-))
    i pakistan

  • 3. Data: 2005-07-28 18:24:53
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > (jest wogole mozliwosc sprawdzenia tego? ktos to sprawdza?) czy
    > wystarcza tylko 3 wyciagi i mozemy na tej podstawie uzyskac kolejna

    Teoretycznie istnieje wymog dostarczenia po 2 miesiacach poswiadczenia
    zamkniecia starej karty. ING chyba tez *wymaga* splaty starej karty
    balance transferem z nowej. Wiec nie wiem czy latwo da sie nie
    zamykac.

    W praktyce nie przetestowalem.

    Jesli potrzebujesz wypracowywac sobie limit, sugerowalbym chyba raczej
    przenoszenie tej samej karty rownolegle do kilku bankow (poprzez
    skserowanie wyciagow) i najlepiej w stanie zerowego zadluzenia, aby
    nie wdawac sie w niepotrzebne komplikacje z balance transferem.

    marekz

  • 4. Data: 2005-07-28 18:45:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krab napisał(a):

> [...]
    > tylko za kilka miesiecy nie pytaj jak wybrnac z dlugow ktorych nie potrafisz
    > splacic, po prstu wyplac i wyjedz - - polecam argentyne

    Emigrowac to moze i wyemigruje w zaleznosci kto wygra wybory...

    A w dlugi raczej nie wpadne. Przynajmniej obecnie ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-07-28 18:55:59
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości

> [...]
    > potrafisz
    > splacic, po prstu wyplac i wyjedz - - polecam argentyne

    Ale sprawdziles to w praktyce, czy to tylko dywagacja ?

    marekz