    From: "PiotR" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: nie wierz nigdy BPH
    Date: Thu, 28 Jul 2005 20:15:38 +0200

    Ten bank nie moze jednak miec "dobrej prasy" na tej grupie.
    Gdy 1,5 miesiaca temu przeksztalcalem zwyklego sezama w srebrny
    skorzystalem (jak mi sie wydawalo) z opcji
    "Bank rezygnuje z pobieranie oplat za prowadzenie konta a ja rezygnuje
    ze statusu stalego klienta".
    W czerwcu jednak prowizje za konto pobrali.
    Gdy udalem sie do banku to dowiedzialem sie ze choc umowe
    podpisalem 20 czerwca to promocja zaczyna dzialac dopiero 15 lipca
    i od tego terminu prowizja przez rok nie bedzie pobierana.
    Uwierzylem i nawet sie ucieszylem ze sprawa sie wyjasnila.
    Niestety 26 lipca prowizje za miesiac lipiec pobrali na nowo.
    Ciekawe jakie tym razem uslysze wytlumaczenie tego faktu.
    tak sie zastanawiam ... jak namowic Waissa zeby "zadzwonil do BPH w pewnej
    sprawie"

    PiotR