eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinie da sie › Re: nie da sie
  • Data: 2003-10-23 14:52:39
    Temat: Re: nie da sie
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> writes:

    > > Ostatnio zastanowilo mnie podejscie do klientow pracownikow w
    > > bankach detalicznych. Otoz w ciagu dwoch ostatnich tygodni, az trzy
    > > razy spotkalem sie z nastepujacym zachowaniem. Prosze pracownika o
    > > zalatwienie jakiejs sprawy, a on mi odpowiada "nie da sie,
    > > niemozliwe, nie teraz, jutro, za godzine". Nastepnie po krotkiej (i
    > > grzecznej ;) dyskusji wszystko daje sie zalatwic w przeciagu
    > > przyslowiowych 5 minut. Spotkaliscie sie takze z takimi przypadkami?
    >
    > W bankach niemal nie bywam więc nie mogę potwierdzić ale niesłychanie
    > podobny efekt spotkałem kiedyś w nieco innej organizacji i miał on
    > bardzo konkretny skutek.

    Tfu, miało być 'przyczynę'...

    > Otóż pracownicy zaczęli być wynagradzani
    > zależnie od liczby obsłużonych klientów. Przy takim sposobie
    > wynagradzania pracownik stara się jak najszybciej pozbyć klienta,
    > zwłaszcza gdy ten ktoś domaga się czegoś wymagającego dłuższej chwili
    > czasu. Czyli:
    > a) jeśli to tylko możliwe, spławiamy klienta jakąś prostą wymówką,
    > b) jeśli klient nie daje się spławić, to trudno, jednak go
    > obsługujemy, zajmie to i tak mniej czasu niż wykłócanie się

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1