  • 11. Data: 2002-09-01 21:04:34
    Temat: Re: naprawde darmowe konto - gdzie ?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 1 Sep 2002 09:28:11 +0200), "Robert"
    <m...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >LG Petro
    >więcej: konto LGnet ;)
    >chyba spełnia wszystkie warunki z nadmiarem, tj. daje Ci kilka
    >możliwości bezpłatnych wpłat i wypłat; dodatkowo b. dobre oprocentowanie

    Dodatkowo nieużywalna historia rachunku, taka co prawie jakby jej nie
    było, więc nadaje sie na skarbonkę, bo nie daj Boże szukać w niej
    jakiejść wpłaty/wypłaty nie znając dokładnej kwoty...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-09-01 21:10:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (1 Sep 2002 12:14:38 +0200),
    s...@p...onet.pl był(a) napisał(a):

    >Proponuję E-Konto (bez względu na kwotę) lub E-Konto Pro(jeżeli średnie saldo
    >będzię wynosić min.5000zł miesięcznie łącznie z lokatami) - LUKASBANK.
    >Prowadzenie: 0 zł
    >Oprocentowanie:4,5-6,5%

    Przy kwartalnej! kapitalizacji... To trzeba pamiętać...

    >Karta VE 0 zł

    Pierwsza. Wznowienie już 10zł rocznie...

    Zważywszy na oprocentowanie, to chyba jednak polecany tutaj nagminnie
    ukłąd Lukas+mBank jest słuszny. Wtedy operacje kasowe w Lukasie, a
    reszta w mBanku.

  • 13. Data: 2002-09-01 21:35:34
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ależ nie, nie jest płatna:
    >
    > Wydanie karty
    > Maestro:
    > jedna karta do rachunku: 0,00 PLN
    > następne: 10,00 PLN

    chodzilo mi o wznowienie karty, czyli, jak rozumiem, 10 zl. Sorki za
    niescislosc.

  • 14. Data: 2002-09-01 21:41:05
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AGC wrote:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > chodzilo mi o wznowienie karty, czyli, jak rozumiem, 10 zl. Sorki za
    > niescislosc.

    Wznowienie jest w dalszym ciągu bezpłatne; "następne" dotyczy
    dodatkowych kart do tego samego rachunku.

  • 15. Data: 2002-09-02 13:30:30
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Sun, 01 Sep 2002 23:10:12 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Przy kwartalnej! kapitalizacji... To trzeba pamiętać...

    nie trzeba; założe nie było: oprocentowanie nieważne.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2002-09-02 16:46:59
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    > Wznowienie jest w dalszym ciągu bezpłatne; "następne" dotyczy
    > dodatkowych kart do tego samego rachunku.

    No to jesli tak, to zajebiscie.

  • 17. Data: 2002-09-03 13:25:54
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AGC"
    > Rozwaz tez Volkswagena - takie same oprocentowanie jak w LG. Nie daja
    kart.

    darmowe jest konto lokacyjne w RaiffeisenBank,
    wplata, przelew, wyciag i prowadzenie plus dobre odsetki
    (brak kart oraz internetu)
    *** blad ***

  • 18. Data: 2002-09-03 13:36:57
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Sep 03, 2002 at 03:25:54PM +0200, blad wrote:

    > darmowe jest konto lokacyjne w RaiffeisenBank,
    > wplata, przelew, wyciag i prowadzenie plus dobre odsetki

    Ale kwartalne, buuuu ;-(

    --

    --w