  • 1. Data: 2002-08-31 17:59:24
    Temat: CitiPhone 082484 w Erze tylko dla wybrańców
    Od: <t...@N...gazeta.pl>

    Z informacji Citiphone gdy dzwonisz 082484 w sieci Era: od 10 wrzesnia z
    bezplatnego numeru 082484 beda mogli korzystac tylko posiadacze kont Citi
    Gold i kart kredytowych Citibank Era (takie karty moze miec ten, kto ma
    telefon w Erze i oczywiscie ma karte kredytowa w Citibanku).
    Era nic o tym nie wie.
    A moze Era ponosila za duze koszty polaczen do Citi i stad to ograniczenie?

  • 2. Data: 2002-08-31 18:34:54
    Temat: Re: CitiPhone 082484 w Erze tylko dla wybrańców
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    t...@N...gazeta.pl <t...@N...gazeta.pl> napisał (a):

    > A moze Era ponosila za duze koszty polaczen do Citi i stad to
    > ograniczenie?

    Era? Koszty? Citi tnie koszta, bo Era to na tym zarabiała.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 3. Data: 2002-09-03 14:51:19
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> schrieb im Newsbeitrag

    > Era? Koszty? Citi tnie koszta, bo Era to na tym zarabiała.

    Hm... Skoro nic nie wie to jak mi wylacza to z morda do Citi... Jak nie
    wylacza to z morda do Ery ze moj telefon sie dla Citi identyfikuje ;)))

    remove 666 / usun 666
    from eMail address / z adresu Email