  • 11. Data: 2009-06-12 10:26:01
    Temat: Re: multi i mbank zwiekszaja oprocentowanie kont oszczednosciowych
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 11:31:58 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > A mnie prawdę mówiąc to zadziwia. Poza trochę większą liczbą operacji na
    > koncie klienta banku nic to nie kosztuje. A mimo to dzienna
    > kapitalizacja (choćby nawet tylko powyżej pewnego progu) jest rzadkością
    > dla indywidualnych.

    Jak im dalej depozyty będą w takim tempie odpływać to pewnie wprowadzą.

    Xenocide

  • 12. Data: 2009-06-12 11:46:01
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h0tafp$2nj$2@inews.gazeta.pl

    > Jak im dalej depozyty będą w takim tempie odpływać to pewnie wprowadzą.

    Kiedy? W piątym kwartale :)

  • 13. Data: 2009-06-12 12:56:15
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > ze strony multibanku,a raczej z ich tabeli oprocentowania. I to wazna od
    > 10.06 ;).
    >
    > Faktem jest ze to tylko ruch w strone leniwych klientow - wzorem PKO BP
    > czy
    > Pekao - wprowadzanie czegos tylko po to zeby klient mogl powiedziec - eee
    > tam, nie chce mi sie przenosic gdzie indziej dla jednego procenta.
    > Na dodatek - trzeba byc niezlym "ynteligentem" zeby trzymac na multimax
    > oszczednosci powyzej 90kpln. Ale zapewne i tacy sie znajda.

    nie mam multibanku, na mbanku nie widzę o tym nic
    zatem mylnie autor wątku napisał: "multi i mbank..."

  • 14. Data: 2009-06-12 13:13:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h0tj83$ptl$1@inews.gazeta.pl

    > nie mam multibanku, na mbanku nie widzę o tym nic
    > zatem mylnie autor wątku napisał: "multi i mbank..."

    W mBanku jest coś na rzeczy. Jeżeli mnie pamięć nie myli dwa dni temu
    natknąłem się na podobne wątki na forum bądź też na blogu ww. banku.

  • 15. Data: 2009-06-12 14:02:42
    Od: Peet <w...@a...com>

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=415

  • 16. Data: 2009-06-12 16:35:19
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    Peet pisze:

    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=415

    Nie tylko zwiększa ale i zmniejsza:

    Zmianie ulegnie oprocentowanie mLOKAT:

    - 2-miesięczna z 5,45% na 4,80%,
    - 4-miesięczna z 5,60% na 5,45%.

  • 17. Data: 2009-06-12 17:19:37
    Od: Peet <w...@a...com>

    Ralf wrote:
    > Nie tylko zwiększa ale i zmniejsza:
    >
    > Zmianie ulegnie oprocentowanie mLOKAT:
    >
    > - 2-miesięczna z 5,45% na 4,80%,
    > - 4-miesięczna z 5,60% na 5,45%.

    Zauważyłeś jak dyplomatycznie napisali, jak wzrasta to wzrasta, a jak
    spada to zmianie ulega.

  • 18. Data: 2009-06-12 17:40:41
    Od: Ra <a...@a...com>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Mariusz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:h0t04d$6j1$1@inews.gazeta.pl...

    > nie mam multibanku, na mbanku nie widzę o tym nic
    > zatem mylnie autor wątku napisał: "multi i mbank..."
    nic nie napisał mylnie
    http://www.mbank.pl/blog/

  • 19. Data: 2009-06-12 18:15:14
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Ra" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > nic nie napisał mylnie
    > http://www.mbank.pl/blog/

    no to prorok, zaczął wątek: 11.06.2009, 19:47
    news na blogu mbank: 12.06.2009, 15:35

  • 20. Data: 2009-06-12 18:29:23
    Od: Peet <w...@a...com>

    zlotowinfo wrote:

    > no to prorok, zaczął wątek: 11.06.2009, 19:47
    > news na blogu mbank: 12.06.2009, 15:35

    Raczej czyta forum mbanku, pracownik mbanku napisał w jednym z wątków o
    tym że jutro, czyli dzisiaj będzie zmiana oprocentowania.