  • 1. Data: 2009-06-11 17:47:31
    Temat: multi i mbank zwiekszaja oprocentowanie kont oszczednosciowych
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Ciekawe czy inne banki też pójdę w ta stronę?
    Oraz czy mbank zblizy sie z % do konkurencji? W Multi 5% powyżej 90k.

  • 2. Data: 2009-06-11 19:41:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    Ciekawe czy inne banki też pójdę w ta stronę?
    Oraz czy mbank zblizy sie z % do konkurencji? W Multi 5% powyżej 90k.

    Inne banki nie mają co iść w ślady BRE, bo to raczej BRE zostało zmuszone do
    pójścia śladem innych banków i poprawy oferty depozytowej aby nie spaść
    poniżej 8% wskaźnika wypłacalności.

  • 3. Data: 2009-06-11 20:22:40
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
    i.googlegroups.com...
    Ciekawe czy inne banki też pójdę w ta stronę?
    Oraz czy mbank zblizy sie z % do konkurencji? W Multi 5% powyżej 90k.

    Nawet 5%, (netto ok 4%) jest duzo nizsze niz np. 6% netto w Eurobanku.
    Odplyw depozytow jest widocznie tak duzy w skali BRE, ze probuja sie
    ratowac.

  • 4. Data: 2009-06-12 05:47:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    > Ciekawe czy inne banki też pójdę w ta stronę?
    > Oraz czy mbank zblizy sie z % do konkurencji? W Multi 5% powyżej 90k.

    skąd ta pogłoska że zwiększają % ?

  • 5. Data: 2009-06-12 07:29:17
    Od: "Mariusz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):
    > skąd ta pogłoska że zwiększają % ?

    ze strony multibanku,a raczej z ich tabeli oprocentowania. I to wazna od
    10.06 ;).

    Faktem jest ze to tylko ruch w strone leniwych klientow - wzorem PKO BP czy
    Pekao - wprowadzanie czegos tylko po to zeby klient mogl powiedziec - eee
    tam, nie chce mi sie przenosic gdzie indziej dla jednego procenta.
    Na dodatek - trzeba byc niezlym "ynteligentem" zeby trzymac na multimax
    oszczednosci powyzej 90kpln. Ale zapewne i tacy sie znajda.

  • 6. Data: 2009-06-12 07:50:18
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Krzysztof pisze:

> [...]
    >
    > Nawet 5%, (netto ok 4%) jest duzo nizsze niz np. 6% netto w Eurobanku.
    > Odplyw depozytow jest widocznie tak duzy w skali BRE, ze probuja sie

    Moze bedzie cud i mbank da 6,07 % :)

  • 7. Data: 2009-06-12 09:21:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 09:50:18 +0200, ForALL napisał(a):

    > Moze bedzie cud i mbank da 6,07 % :)

    I to mu nic nie pomoże, no chyba że wprowadzi kapitalizację dzienną.

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-06-12 09:28:09
    Od: ForALL <N...@s...info>

    xbartx pisze:

    > I to mu nic nie pomoże, no chyba że wprowadzi kapitalizację dzienną.

    Hehe a to już byłoby za duzo cudow w mBanku:) na wiecej niż w eurobanku
    to zapewne nie ma co liczyc

  • 9. Data: 2009-06-12 09:31:58
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    ForALL <N...@s...info> writes:

    > Hehe a to już byłoby za duzo cudow w mBanku:) na wiecej niż w
    > eurobanku to zapewne nie ma co liczyc

    A mnie prawdę mówiąc to zadziwia. Poza trochę większą liczbą operacji na
    koncie klienta banku nic to nie kosztuje. A mimo to dzienna
    kapitalizacja (choćby nawet tylko powyżej pewnego progu) jest
    rzadkością dla indywidualnych.

    KJ

    --
    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day

  • 10. Data: 2009-06-12 09:38:56
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > koncie klienta banku nic to nie kosztuje. A mimo to dzienna
    > kapitalizacja (choćby nawet tylko powyżej pewnego progu) jest

    Poczekamy zobaczymy co to mbank wymysli