  • 1. Data: 2009-06-11 20:54:30
    Temat: Nowa trendy karciane - karta internetowa z gazetą Przekrój
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Tak sobie właśnie z wieczora przeglądam kolejny numer Przekroju i
    wpadła mi w oko taka oto reklama:

    http://img200.imageshack.us/img200/4186/kartaprzekro
    j.jpg

    Nawet nieźle to się zapowiada, tylko ciekawe jak będą wyglądały
    szczegóły i czy karta będzie rzeczywiście za darmo. Przewidziano nawet
    jakiś podgląd. Ja jednak jestem lekko sceptyczny, bo patrząc na wydawcę
    to mam takie nieodparte wrażenie, że trzeba się będzie udać do
    oddziału :]

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-06-11 21:29:52
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 11 Cze, 16:54, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    >
    > Nawet nieźle to się zapowiada, tylko ciekawe jak będą wyglądały
    > szczegóły i czy karta będzie rzeczywiście za darmo. Przewidziano nawet

    O, ciekawe! Nie moge tylko doczytac, czy ta karta bedzie miala postac
    "materialna", czy bedzie istniec wylacznie w internecie.

    > Ja jednak jestem lekko sceptyczny, bo patrząc na wydawcę
    > to mam takie nieodparte wrażenie, że trzeba się będzie udać do
    > oddziału :]

    Tutaj:

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/msg/40
    69b7e5c82610fa

    wydawca sie deklarowal ze niedlugo bedzie mozna nawet konto otworzyc
    na odleglosc. Wiec moze...?