  • 1. Data: 2009-06-10 18:47:41
    Temat: Alior - 'brak odp. wystawcy'
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Dzis kilkakrotnie próbowałem zaplacić KK Alior banku, otrzymywałem
    komunikat 'transakcja odrzucona brak odp. wydawcy'. Okolo 17:00.
    Zapłaciłem kartą innego banku bez problemu. Co oznacza taki komunikat?

    a.

  • 2. Data: 2009-06-10 19:42:42
    Temat: Re: Alior - 'brak odp. wystawcy'
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 18:47:41 +0000, Wemif napisał(a):

    > Dzis kilkakrotnie próbowałem zaplacić KK Alior banku, otrzymywałem
    > komunikat 'transakcja odrzucona brak odp. wydawcy'. Okolo 17:00.
    > Zapłaciłem kartą innego banku bez problemu. Co oznacza taki komunikat?

    Przedzwoń do nich, naprawdę chętnie wyjaśniają takie sprawy.

    Muszę powiedzieć, że Alior jest najchętniej angażującym się bankiem, z
    jakim się spotkałem. Nie wiem na ile jest to wynikiem jakiejś gwiazdki
    przy moim nazwisku, ale naprawdę -- jest bombowo.

    BTW nieudolność MultiBanku przy zmianie taryfy z aktywnej na komfort
    oparła się aż o rzecznika prasowego. Dopiero po wysłaniu listela
    DW:rzecznik prasowy odnalazły się nagrania mojej dyspozycji zmian.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 3. Data: 2009-06-10 21:32:39
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Przedzwoń do nich, naprawdę chętnie wyjaśniają takie sprawy.

    Faktycznie, potwierdzili telefonicznie, że mieli problemy, ale zostały
    rozwiązane po południu.

    > Muszę powiedzieć, że Alior jest najchętniej angażującym się bankiem, z
    > jakim się spotkałem. Nie wiem na ile jest to wynikiem jakiejś gwiazdki

    Dostałeś na pismie potwierdzenie, że przelewy z KK będą na zawsze za
    darmo? mi się nie udało (ale dalej są za darmo - wiem, że pisałeś, że
    już nie masz za darmo, ale na własne życzenie).

    a.

  • 4. Data: 2009-06-10 21:57:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 21:32:39 +0000, Wemif napisał(a):

    > Dostałeś na pismie potwierdzenie, że przelewy z KK będą na zawsze za
    > darmo? mi się nie udało (ale dalej są za darmo

    A co po zmianie TOiP? Myślę, że to zamyka tamten etap.

  • 5. Data: 2009-06-10 22:35:58
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > A co po zmianie TOiP? Myślę, że to zamyka tamten etap.

    Sęk w tym, że obiecywali, że to będzie na zawsze ;)

    a.