  • 1. Data: 2010-08-27 14:02:59
    Temat: moneybookers
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Trochę zaczyna mnie ten serwis wkurzać.

    10 dni temu wysłałem pieniądze, nie dotarły. Dzisiaj wchodzę w
    ichniejsze centrum obsługi klienta, wypełniam formularz gdzie wpisuję
    wszystko (konto z którego wysłałem, konto na które wysłałem. wszystkie
    inne dane przelewu)

    Dostaję maila gdzie piszą:
    > Uprzejmie prosimy, żeby wysłał Pan do nas wyciąg z dokumentu bankowego, na którym
    widać zarówno dane
    > Pana banku, jak i detale konta bankowego Moneybookers oraz wszystkie detale
    dokonanego depozytu.
    [...]
    > Aby przesłać plik zawierający skan dokumentu, wystarczy zalogować się na stronie
    www.moneybookers.com
    > a następnie przejść do zakładki
    > ,,Pomoc drogą elektroniczną" > ,,Konto/bezpieczeństwo"> ,,Zostałem poproszony o
    przesłanie informacji i/lub dokumentów".
    > Tu należy załączyć plik. Numer identyfikacyjny Pana biletu to
    [...]

    Nie rozumiem czemu nie mogę tego im wysłać mailem. Przecież po coś
    wrzucają [TICKET cośtam] tytule maila żeby mogli jedno z drugim
    powiązać. No ale niech im będzie.

    No i tu pierwszy zgrzyt. Po wejściu na ich stronę brak linku (czemu sie
    uparli nazywać to zakładką?) "Pomoc drogą elektroniczną". Połaziłem
    trochę po ich stronie i widzę że owszem, jest coś takiego ale trzeba
    najpierw kliknąć w link "Kontakt".

    Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
    komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany
    przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
    oraz skompresowane. "

    No dobra, chcą żeby spakować - mogę spakować. Spakowałem do .zipa i
    dalej ten sam komunikat.

    To co, mam tego pdfa wydrukować a następnie zeskanować?

    Chcę zgłosić że nie jestem w stanie załączyć pliku .pdf/.zip - i tu
    drugi zgrzyt - nie ma jak. W całym ich "centrum obsługi klienta" brakuje
    miejsca gdzie można zgłosić błędne funkcjonowanie ich strony, lub choćby
    jakieś "inne".

    poza tym dalej w mailu:

    > Prosimy mieć na uwadze, że nasz lokalny bank w Polsce został zmieniony.
    > Dane naszego nowego lokalnego konta bankowego w Banku Pekao SA mógłby
    > Pan sprawdzić w sekcji "Wpłata" > "Przekaz bankowy".

    No i mamy przyczynę. Wysłałem na ten sam numer konta co zawsze, tj. na
    BRE. Co prawda wydaje mi się że w momencie kiedy zlecałem przelew na ich
    stronie widniał ich numer konta z BRE nie z Pekao, ale ok - jestem w
    stanie przyjąć że się pomyliłem.

    Tylko do diabła - skoro wypełniłem ich formularz, gdzie podałem na jaki
    numer konta wysłałem pieniądze, to sprawa jest jasna. Po diabła w takim
    razie każą wysyłać potwierdzenie i w/w "proszę mieć na uwadze"?

    Od samego początku MB mi wyglądało na troche partyzanckie i jakieś takie
    od du... strony, ale jakoś z tym żyłem - głównie ze względu na prowizje
    dużo niższe niż w PayPalu (a kiedyś jako jedyna opcja dostępna dla
    Polaków).

    Ciekaw jestem czy doświadczenia grupowiczów z MB są podobne, czy też
    jestem przewrażliwiony?

    p. m.

  • 2. Data: 2010-08-27 14:32:52
    Temat: Re: moneybookers
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    napewno wysłałeś ze swojego konta
    dane bankowe te same co na moneybookers?

  • 3. Data: 2010-08-27 15:20:35
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (08/27/2010 04:32 PM), zlotowinfo wrote:
    > napewno wysłałeś ze swojego konta
    > dane bankowe te same co na moneybookers?

    Na pewno. Wysłałem identycznie jak wszystkimi poprzednimi razami, z tą
    róznicą że im się numer konta zmienił.

    Nie jest problemem "gdzie są pieniądze", bo to wiadomo. Problemem jest
    żenująca jakość ich obsługi (i żenująca jakość ich www).

    p. m.

  • 4. Data: 2010-08-27 15:27:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-27 16:02, mvoicem pisze:
> [...]
    > komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany
    > przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe

    A nie jest tak, że musisz zrobić zrzut tego dokumentu i wysłać im to w JPG?

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-08-27 15:28:16
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):
    > 10 dni temu wysłałem pieniądze, nie dotarły.

    Wyslales na nr konta PeKaO czy BRE? Bo rachunek BRE juz nie dziala i trzeba
    wysylac do PeKaO.

    Tez ostatnio sie z nimi droczylem bo nie zaksiegowali przelewu (przez
    przypadek wyslalem wlasnie do BRE) ale po zaladowaniu pdf z mBanku po kilku
    dniach doliczyli srodki.

    --
    Sinus

  • 6. Data: 2010-08-27 15:42:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Toż przecież napisałem że tak było :).

    > Tez ostatnio sie z nimi droczylem bo nie zaksiegowali przelewu (przez
    > przypadek wyslalem wlasnie do BRE) ale po zaladowaniu pdf z mBanku po kilku
    > dniach doliczyli srodki.

    Ba, tyle że ja tego .pdfa nie mogę załadować :). Napisałem im że nie
    mogę, zobaczymy co odpiszą. W najgorszym wypadku wydrukuję i zeskanuję.
    albo jakoś inaczej zamienię .pdfa na .jpg

    p. m.

  • 7. Data: 2010-08-27 15:43:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (08/27/2010 05:27 PM), animka wrote:

    > A nie jest tak, że musisz zrobić zrzut tego dokumentu i wysłać im to w JPG?

    Skąd mam wiedzieć jak jest? :). Wiem tyle co mi napisali, a napisali to
    co powyżej ("oraz skompresowane").

    p. m.

  • 8. Data: 2010-08-27 15:57:29
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):
    > Toż przecież napisałem że tak było :)

    No tak, nie doczytałem :)

    Nr z PeKaO już widnieje na stronce od ponad miesiąca, ale podmienili go bez
    jakiejkolwiek komunikacji. Więc sporo osób jak miało zdefiniowane przelewy
    do BRE to wpuściło pieniądze w głuszę i trzeba było to wyjaśniać z mb.

    Najlepiej ich poganiać codziennie przez formularz na stronce, podając nr
    sprawy.

    --
    Sinus

  • 9. Data: 2010-08-27 19:19:35
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > Ciekaw jestem czy doświadczenia grupowiczów z MB są podobne, czy też
    > jestem przewrażliwiony?

    Uzywam od lat i nie miałem zadnych problemów uniemożliwiających dostep do
    pieniedzy. Mam tez ichniego prepaid MC do transakcji w euro..

    Widac, ze rozwijaja serwis, lubie te ichnie direct doładowania (szybko i
    darmo), choć poczatkowo mialem nieco oporów przed podawaniem detali
    logowania i bank zablokował mi dostęp (zwracając od razu kasę).

    Wolę MB od paypala, który rżnie klientów na wszystkim.

  • 10. Data: 2010-08-28 18:49:07
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    http://www.google.pl/#hl=pl&q=pdftojpg