  • 1. Data: 2010-08-27 09:45:12
    Temat: co się zmieniło w Aliorze?
    Od: b...@o...pl

    chwalą sie sms-em że coś ulepszyli.
    jaka jest Wasza opinia o tychże zmianach?

  • 2. Data: 2010-08-27 10:08:31
    Temat: Re: co się zmieniło w Aliorze?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <b...@o...pl> wrote in message
    > chwalą sie sms-em że coś ulepszyli.
    > jaka jest Wasza opinia o tychże zmianach?

    A co sie mialo zmienic, poprawiali cos w ostatnim czasie?
    Ostatnio wyslalem kilka zapytan i na wszystkie pytania uzyskalem odpowiedz
    odmowna:

    1. Poczty wewnetrznej nie bedzie w najblizszym czasie.
    2. Zamowienie wiekszej gotowki tylko w placowce (np. w Getinie mozna przez
    infolionie); placowki Aliora sa tylko w wiekszych miastach, takze raz trzeba
    jechac zeby zamowic walute, drugi raz, zeby ja odebrac.
    3. Nie zrobia importu szablonow platnosci (tzn. jezeli konto jest wspolne i
    mamy dwa loginy dostepu do konta to w zaden sposob nie mozna
    przetransferowac listy odbiorcow dla drugiego uzytkownika).

    Czekam na konkretne zmiany, chocby wymienione wyzej a nie marketingowa
    kosmetyke.

  • 3. Data: 2010-08-27 10:13:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-08-27 11:45, b...@o...pl pisze:
    > chwalą sie sms-em że coś ulepszyli.
    > jaka jest Wasza opinia o tychże zmianach?

    Chyba pogorszyli. Z dnia na dzien ten bank traci w moich oczach i mam
    juz ochote sie z nimi pozegnac.
    Anulowali mi promocje 10000 przywilejow po 1 miesiacu (mialem jeszcze
    dostawac przez 5), bo "ich system nie rozpoznal wynagrodzenia".
    Reklamacje odrzucili. Wczoraj zlozylem odwolanie od reklamacji, mowiac
    ze nie mam wplywu na to jak pracodawca nazywa przelewy i nie jest moja
    wina, ze ich system nie rozpoznaje. Na koniec dodalem, ze jak nie
    uwzglednia, to idzie skarga do KNF.