    Date: Fri, 27 Aug 2010 16:02:59 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: moneybookers

    Trochę zaczyna mnie ten serwis wkurzać.

    10 dni temu wysłałem pieniądze, nie dotarły. Dzisiaj wchodzę w
    ichniejsze centrum obsługi klienta, wypełniam formularz gdzie wpisuję
    wszystko (konto z którego wysłałem, konto na które wysłałem. wszystkie
    inne dane przelewu)

    Dostaję maila gdzie piszą:
    > Uprzejmie prosimy, żeby wysłał Pan do nas wyciąg z dokumentu bankowego, na którym
    widać zarówno dane
    > Pana banku, jak i detale konta bankowego Moneybookers oraz wszystkie detale
    dokonanego depozytu.
    [...]
    > Aby przesłać plik zawierający skan dokumentu, wystarczy zalogować się na stronie
    www.moneybookers.com
    > a następnie przejść do zakładki
    > ,,Pomoc drogą elektroniczną" > ,,Konto/bezpieczeństwo"> ,,Zostałem poproszony o
    przesłanie informacji i/lub dokumentów".
    > Tu należy załączyć plik. Numer identyfikacyjny Pana biletu to
    [...]

    Nie rozumiem czemu nie mogę tego im wysłać mailem. Przecież po coś
    wrzucają [TICKET cośtam] tytule maila żeby mogli jedno z drugim
    powiązać. No ale niech im będzie.

    No i tu pierwszy zgrzyt. Po wejściu na ich stronę brak linku (czemu sie
    uparli nazywać to zakładką?) "Pomoc drogą elektroniczną". Połaziłem
    trochę po ich stronie i widzę że owszem, jest coś takiego ale trzeba
    najpierw kliknąć w link "Kontakt".

    Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
    komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany
    przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
    oraz skompresowane. "

    No dobra, chcą żeby spakować - mogę spakować. Spakowałem do .zipa i
    dalej ten sam komunikat.

    To co, mam tego pdfa wydrukować a następnie zeskanować?

    Chcę zgłosić że nie jestem w stanie załączyć pliku .pdf/.zip - i tu
    drugi zgrzyt - nie ma jak. W całym ich "centrum obsługi klienta" brakuje
    miejsca gdzie można zgłosić błędne funkcjonowanie ich strony, lub choćby
    jakieś "inne".

    poza tym dalej w mailu:

    > Prosimy mieć na uwadze, że nasz lokalny bank w Polsce został zmieniony.
    > Dane naszego nowego lokalnego konta bankowego w Banku Pekao SA mógłby
    > Pan sprawdzić w sekcji "Wpłata" > "Przekaz bankowy".

    No i mamy przyczynę. Wysłałem na ten sam numer konta co zawsze, tj. na
    BRE. Co prawda wydaje mi się że w momencie kiedy zlecałem przelew na ich
    stronie widniał ich numer konta z BRE nie z Pekao, ale ok - jestem w
    stanie przyjąć że się pomyliłem.

    Tylko do diabła - skoro wypełniłem ich formularz, gdzie podałem na jaki
    numer konta wysłałem pieniądze, to sprawa jest jasna. Po diabła w takim
    razie każą wysyłać potwierdzenie i w/w "proszę mieć na uwadze"?

    Od samego początku MB mi wyglądało na troche partyzanckie i jakieś takie
    od du... strony, ale jakoś z tym żyłem - głównie ze względu na prowizje
    dużo niższe niż w PayPalu (a kiedyś jako jedyna opcja dostępna dla
    Polaków).

    Ciekaw jestem czy doświadczenia grupowiczów z MB są podobne, czy też
    jestem przewrażliwiony?

    p. m.