  • 1. Data: 2010-08-27 08:47:55
    Temat: Polbank czyżby awaria?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Od wczoraj (późny wieczór) dostaję losowo po zalogowaniu:
    invalid session
    nieprawidłowy login
    albo w ogóle zamyka okno przeglądarki

    to tylko u mnie czy jakaś ogólna awaria?

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-08-27 08:49:26
    Temat: Re: Polbank czyżby awaria?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 27 Aug 2010 08:47:55 +0000, xbartx napisał(a):

    > Od wczoraj (późny wieczór) dostaję losowo po zalogowaniu: invalid
    > session
    > nieprawidłowy login
    > albo w ogóle zamyka okno przeglądarki
    >
    > to tylko u mnie czy jakaś ogólna awaria?

    Udało mi się zalogować i przy próbie przelewu mam:

    "Nie można zainicjować umowy, ponieważ brak zmapowanych rachunków nadawcy
    dla identyfikatora użytkownika."

    czyli coś się chyba na grubo posypało :/

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-08-27 08:50:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    xbartx pisze:

    > czyli coś się chyba na grubo posypało :/

    Zawsze to brzmi poważniej niż "mamy chwilowe problemy z gotówką, ale
    nie martwcie się, mamy gwarancję greckiego rządu ;)

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-08-27 10:17:45
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Zawsze to brzmi poważniej niż "mamy chwilowe problemy z gotówką, ale nie
    > martwcie się, mamy gwarancję greckiego rządu ;)

    Ciekawe po co sie meczyc z ichnia bankowoscia dla 0.5% na koncie
    oszczednosciowym w stosunku do konkurencji? Smiesza mnie czasami wypowiedzi
    uzytkownikow wypisywane na roznych portalach, ze bankowi nic nie grozi, bo
    problemy ma panstwo greckie. Niech poczytaja sobie o tym, ze w razie
    zaognienia problemu, nikt nie chce greckim bankom pozyczac na rynku. To
    identycznie jakby ktos probowal wmowic, ze klopoty naszego panstwa nie maja
    wplywu na banki w Polsce, w razie paniki, co warte sa portfele wypchane
    obligacjami skarbu panstwa, ktore posiadaja banki??

  • 5. Data: 2010-08-27 10:41:46
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 27 Sie, 12:17, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > Ciekawe po co sie meczyc z ichnia bankowoscia dla 0.5% na koncie
    > oszczednosciowym w stosunku do konkurencji?

    i dla automatycznych spłat KK z dobrymi kursami, nie limitowanych
    bezpłatnych przelewów z rachunków oszczędznościowych, wypłat za
    granicą po dobrym kursie, działającym nawet jako tako systemie
    reklamacyjnym itp...

  • 6. Data: 2010-08-30 11:22:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Aug 2010 03:41:46 -0700 (PDT), w
    <5...@a...go
    oglegroups.com>, Krzysiek
    <k...@o...pl> napisał(-a):

    > i dla automatycznych spłat KK z dobrymi kursami,

    KK można mieć bez konta.

    > nie limitowanych
    > bezpłatnych przelewów z rachunków oszczędznościowych,

    W eurobanku w zasadzie masz to samo.

  • 7. Data: 2010-08-30 12:21:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    xbartx pisze:
    > Od wczoraj (późny wieczór) dostaję losowo po zalogowaniu:
    > invalid session
    > nieprawidłowy login
    > albo w ogóle zamyka okno przeglądarki
    >
    > to tylko u mnie czy jakaś ogólna awaria?

    i TAK OD 3 LAT..... A pani w Erze zdziwiona ze powiedzialem ze karte
    polbanku po moim trupie i ze dziada sobie wzieli a nie pozadna karte

  • 8. Data: 2010-08-30 12:22:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Krzysiek pisze:

> [...]
    > bezpłatnych przelewów z rachunków oszczędznościowych, wypłat za
    > granicą po dobrym kursie, działającym nawet jako tako systemie

    i od 3 lat niesprawnym kanale internmetowym. Dzodostwo transacyjne,
    dziwne operacje na rachunkach, daj spokoj....