  • Data: 2018-11-29 14:34:32
    Temat: Re: moneyback w Mille
    Od: neoniusz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, November 29, 2018 at 12:16:17 PM UTC+1, RobertS wrote:
> [...]
    proponowala tylko zwolnienie z oplat za konto/karte na pol roku, ale jak
    powiedzielem, ze mnie to nie przekonuje to dorzucila bez wahania moneyback.

    > benzyna niby droga, ale można sobie zrobić takie combo:
    >
    > 1. wyrobić kartę (prepaid) CircleK na firmę, jest taniej 5 gr na litrze,
    > 2. oczywiście ww. kartę doładowujemy płacąc kartą z Mille (2% do nas
    > wróci, szkoda że nie można blikiem, a może można tylko nie doczytałem?)
    >
    > i z 5 zł ceny podstawowej mamy 4,85 zł
    >
    > tankuję ok. 100l/m-c 15 zł zostaje w kieszeni

    Ja to tankuje tylko na marketowych :)
    BTW, mam maly problem, bo w sumie te karte "zepsulem" juz jakis czas temu wiec
    aktualnie pozostal mi po niej tylko numer. W TOiP za nowa karte chca 20 zl, jest
    szansa zeby wynegocjowac za free?