  • 11. Data: 2002-05-14 19:13:04
    Temat: Re: Millennium - pierwszy zgrzyt
    Od: Sylwester Hendzel <s...@l...freak.pl>

    Radek B wrote:

    > PKO BP SA daje możliwość odbioru wyciągu w oddziale/agencji.

    Inne tez chyba... Ale chodzi o to, zeby sie nie nachodzic :DDD

  • 12. Data: 2002-05-14 19:15:07
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sylwester Hendzel" <s...@l...freak.pl> napisał w wiadomości

    > Inne tez chyba... Ale chodzi o to, zeby sie nie nachodzic :DDD

    zablokowac przysylanie przelewow ;-P

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-05-14 20:58:04
    Temat: millennium - drugi zgrzyt - było: Millennium - pierwszy zgrzyt
    Od: "Ludwik" <l...@p...onet.pl>

    witam

    ja tez mialem okazje przekonac sie o kompetencji pracownik - a -ow wwbanku.
    byłem wczoraj w jednym z oddzialow dopytac sie oszczegoly kredytu
    mieszkaniowego, gosciu na wstepie zbil mnie z tropu: przy dochodach brutto
    6tys/2 osoby nie dostane wicej niz 100tys na 20 lat
    nie wirzylem, zadzwonilem dzis na infolinie i panienka ze sluchawki mowi mi,
    ze mam zdolnosc kredytowa o 50% wieksza niz wczoraj

    zmienili w ciagu nocy zasady przyznawania kredytow, jesli nie to czy
    mozliwe ze ktos klamal? :)

    pzdr luto

  • 14. Data: 2002-05-15 06:51:51
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > PKO BP SA daje możliwość odbioru wyciągu w oddziale/agencji.

    W Millennium tez mozna odbierac wyciag w oddziale. Gdy zakladalem konto to
    pytali sie mnie, czy chce osobiscie odbierac, czy maja przysylac do domu.

    Radek

  • 15. Data: 2002-05-16 14:47:13
    Od: <b...@p...onet.pl>

    He he he
    ja znam ten bank od podszewki
    załatwiałam tam kredyt mieszkaniowy
    na prawde mnie to nie dziwi co piszesz...
    oj na prawde
    tam nie ma z kim rozmawiac
    oni tylko przyjmuja wniosek a Twoje dokum. wedruja "gdzies" i "ktos" je
    opracowuje tylko ze ten "ktos" jest niedostepny dla klientow a pracownicy
    Oddzialow nie znaja sie wogole na tej usludze ktora sprzedaja...
    i jak jest problem to idziesz do banku... i rozmawiasz ze scianami...
    a to jest na prawde super jak masz problem i nikt nie wie jak go rozwiazac :-)))
    Daruj sobie ten bank
    oni wydoja z Ciebie kaske ze ho ho
    wierz mi
    pozdr.

  • 16. Data: 2002-05-16 16:04:48
    Od: "Ludwik" <l...@p...onet.pl>

    czesc
    > Daruj sobie ten bank
    > oni wydoja z Ciebie kaske ze ho ho
    > wierz mi
    > pozdr.

    można o to ich podejrzewac, ale wysokosc oprocentowania w CHF jest
    zachecajaca

    zobaczymy

    luto

  • 17. Data: 2002-05-16 19:30:45
    Od: c...@i...pl

    Przy obliczaniu dochodu znaczenie ma nie tylko dochód, ale także
    wysokość miesięcznych obciążeń. W obydwu przypadkach dałeś takie same
    dane?

  • 18. Data: 2002-05-16 19:34:52
    Od: c...@i...pl

    On Thu, 16 May 2002 19:30:45 GMT, c...@i...pl wrote:

    >Przy obliczaniu dochodu znaczenie ma nie tylko dochód, ale także
    >wysokość miesięcznych obciążeń. W obydwu przypadkach dałeś takie same
    >dane?

    Tfu! Chciałem napisać: przy obliczaniu zdolności kredytowej...

  • 19. Data: 2002-05-16 21:07:13
    Od: "Ludwik" <l...@p...onet.pl>

    czesc

    > Przy obliczaniu dochodu znaczenie ma nie tylko dochód, ale także
    > wysokość miesięcznych obciążeń. W obydwu przypadkach dałeś takie same
    > dane?

    nie do końca, za kazdym razem podano mi inna dafinicje "wysokosci
    miesiecznych obciazen"
    co Ty przez to rozumiesz?
    luto

  • 20. Data: 2002-05-17 21:44:54
    Od: c...@i...pl

    On Thu, 16 May 2002 23:07:13 +0200, "Ludwik"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >nie do końca, za kazdym razem podano mi inna dafinicje "wysokosci
    >miesiecznych obciazen"
    >co Ty przez to rozumiesz?

    Hm... Dla mnie to byłyby wszystkie mniej więcej stałe wydatki: polisy,
    raty kredytów, jakiś procent dostępnych limitów kredytowych,
    alimenty:) plus opłaty związane z mieszkaniem (czynsz, gaz, prąd,
    telefon).