  • 1. Data: 2003-12-07 11:08:05
    Temat: [millenet] - szybkość
    Od: " Kay" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hej,

    Ostatnio zauważyłem że prędkość działania Millenetu znacznie się poprawiła
    (łączę się przez dial up OnteKonekt). Macie podobne odczucia?

    Pozdrawiam

    K.

  • 2. Data: 2003-12-08 00:06:29
    Temat: Re: [millenet] - szybkość
    Od: "ZyLTaN" <z...@W...gazeta.pl>

    > Ostatnio zauważyłem że prędkość działania Millenetu znacznie się poprawiła
    > (łączę się przez dial up OnteKonekt). Macie podobne odczucia?

    W porównaniu do tego co było na początku poprawa jest znaczna.
    Działa widocznie szybciej.

    Pozdro

    Zyltan

  • 3. Data: 2003-12-08 10:15:16
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ostatnio zauważyłem że prędkość działania Millenetu znacznie się poprawiła

    Potwierdzam.

  • 4. Data: 2003-12-08 11:38:57
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "ZyLTaN"
    > W porównaniu do tego co było na początku poprawa jest znaczna.
    > Działa widocznie szybciej.

    ja już ich nie obciążam ;-)
    więc klientow mają mniej
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-12-08 23:56:10
    Od: q...@o...pl

    > Potwierdzam.

    Różnica baaardzo wyraźna! Duży postęp w stosunku do tego co było jeszcze kilka
    tygodni temu :-O Tak trzymać!

    Q.