  • 1. Data: 2003-12-06 23:40:10
    Temat: KK VISA CLASIC w mBanku
    Od: "Mentos" <m...@g...pl>

    Witam
    Praktykowal ktos juz negocjacje ceny za wydanie KK w mbanku ??
    Jesli tak to z jakim skutkiem ??

    W Citibanku poszlo mi bez problemu. Wystarczylo napisac ze zastanawiam sie
    nad rezygnacja z powodu oplaty za wydanie a zaraz do mnie zadzwonili i
    zmniejszyli oplate z 75 do 30

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    mentos(at)gazeta.pl

  • 2. Data: 2003-12-06 23:45:07
    Temat: Re: KK VISA CLASIC w mBanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mentos" <m...@g...pl> wrote in message
    > Witam
    > Praktykowal ktos juz negocjacje ceny za wydanie KK w mbanku ??
    > Jesli tak to z jakim skutkiem ??

    W mbanku nie, ale w siostrzanym Multi... powiedzieli, ze rozumieja i
    zastrzegli karte na tydzien przed terminem ktory umiescilem w wypowiedzeniu
    ;).

    Maciej

  • 3. Data: 2003-12-06 23:53:58
    Od: "Mentos" <m...@g...pl>

    > W mbanku nie, ale w siostrzanym Multi... powiedzieli, ze rozumieja i
    > zastrzegli karte na tydzien przed terminem ktory umiescilem w
    wypowiedzeniu
    > ;).

    Aha
    Czyli maja to gleboko w du......

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    mentos(at)gazeta.pl

  • 4. Data: 2003-12-07 00:47:11
    Temat: Re: KK VISA CLASIC - glupota BZ WBK
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "jan" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > I tak oto bank stal sie ofiara glupoty wlasnych procedur ;-) - zamiast
    > obnizyc cene za uzykowanie roczne (nawet nie za wydanie, bo wazna jest dwa
    > lata), woli wytloczyc nowa, rozpatrzyc nowy wniosek, wyslac trzy listy i
    > jeszcze oplacic moj list polecony z podpisana umowa
    > ;-)))

    no to jedynie swiadczy o powtarzanym przeze mnie watku - ze banki to zbior
    balwochwalczych oszolomow, tez nie pojmuje, dlaczego zmieniam kk co kilka
    lat - coraz to inny bank, no ale mam takie hobby, aby nie placic za kartke
    wiecej nic u konkurencji, co prawda rozwazam coraz to nowe funkcje
    swiadczone w ramach oferty, ale i tak nie zaplace 200% niz w ofercie
    konkurncji :)
    kk sa generalnie drogie - i nie wiem czemu tak jest - nie mam na to żadnego
    nawet wniosku, dlaczego bankowi nie zalezy by trzymac klienta, na ktorym i
    tak zarabia na prowizjach

  • 5. Data: 2003-12-07 00:47:41
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    > Czyli maja to gleboko w du......

    ;)
    duzo glebiej ma to BZ WBK. Jesli posiadasz juz u nich KK to placisz 100% za
    wydanie/uzytkowanie roczne (dot. tez dodatkowej).
    Natomiast jesli wyrobisz nowa karte, to zaplacisz jedynie 50% za jej
    uzytkowanie w pierwszym roku (takze 50% za dodatkowa).
    Korzystam z KK BZWBK od dawna, tez nie chciano mi obnizyc ceny za
    uzytkowanie roczne, "procedury nie przewiduja"...
    Wiec z dniem 30.11.2003 zrezygnowalem z drogiej karty (wznawianej za 100%),
    i natychmiast zlozylem wniosek o wydanie nowej. Po 13 lub 14 dniach mialem
    juz nowa za polowe ceny. I do tego zysk: w miedzyczasie zwiekszyli limit
    minimalny dla KK, na straej mialem 1500, na nowej mam 2000 - moze nie powala
    na kolana wielkosc limitu, ale chcialem miec tylko minimalny, przewidywany
    przez bank.

  • 6. Data: 2003-12-07 09:38:42
    Temat: Re: KK VISA CLASIC - glupota BZ WBK i MultiBanku !
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > Natomiast jesli wyrobisz nowa karte, to zaplacisz jedynie 50% za jej
    > uzytkowanie w pierwszym roku (takze 50% za dodatkowa).
    (...)

    Dokładnie tak samo zrobił Maciej (MK) w MultiBanku ;-) Tylko że w Multi była
    (nadal jest) promocja, że jeśli się będzie przekazywać wynagrodzenie na ror w
    multi, to KK masz za free. No więc Maciek zastrzegł KK i złożył wniosek o nową
    .... która oczywiście dostał za free ;-)))
    Widać MultiBank lubi ponosić NIEPOTRZEBNE koszty (związane z wydaniem,
    zastrzeżeniem, praca analityka etc.) !!!

    --
    Witek

  • 7. Data: 2003-12-07 09:51:42
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Mentos" <m...@g...pl> napisała:

> [...]
    > W Citibanku poszlo mi bez problemu. Wystarczylo napisac ze zastanawiam sie
    > nad rezygnacja z powodu oplaty za wydanie a zaraz do mnie zadzwonili i
    Citibank ma teraz jaką

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 8. Data: 2003-12-07 10:27:50
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    > W Citibanku poszlo mi bez problemu. Wystarczylo napisac ze zastanawiam sie
    > nad rezygnacja z powodu oplaty za wydanie a zaraz do mnie zadzwonili i
    > zmniejszyli oplate z 75 do 30

    Daj spokoj bank to nie targ ;)

    Fajas

  • 9. Data: 2003-12-07 19:39:09
    Temat: Re: KK VC - glupota BZ WBK
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > lata), woli wytloczyc nowa, rozpatrzyc nowy wniosek, wyslac trzy listy i
    > jeszcze oplacic moj list polecony z podpisana umowa

    witam!
    dopowiem:
    1. dotychczasowa KK byla wazna na dwa lata. w drugim roku uzytkowania BZ
    pobieral oplate 100% za nie robienie niczego - nie musial tloczyc kart,
    rozpatrywac pism, wnioskow, dzwoinic... i kosztowalo to 58 + 38.

    2. nowe KK dostalem za 50%, czyli 29 + 19. i w tej kwocie BZ:
    - wysalal polecony priorytetowy z dokumentami do podpisania
    - oplacil moja przesylke do banku poleconym priorytetowym (problem na
    poczcie, ale w koncu przyjeli)
    - sprawdzili moj wniosek, zweryfikowali zdolnosc, a wczesniej wprowadzali
    dane do systemu scoringowego, przekladajac przy tym z miejsca na miejsce
    gore papierzysk
    - wyslali dwa lsity z gratulacjami, powiadomienie o przyznaniu KK dla mnie i
    drugiej osoby (KK dodatkowa)
    - wytloczyli dwie nowe karty
    - przeslali obie karty do oddzialu wskazanego przeze mnie
    - wyslali informacje - "karty mozna odebrac"
    - przeslali dwa listy z pinami do kart
    - przeslali list umozliwaiajacy dostep do historii karty w necie
    (srodki/saldo/historia)
    - dzwonili do mnie na komorke w celu wyjasnien dodatkwoych (w sumie trzy
    razy, ale dwie _dluzsze_ rozmowy)
    - we wszytko zaangazowane byly jednostki: centrum kart i merchantow, gdzie
    na telefon wypelniono wniosek; jednostka w srodzie wielkopolskiej, gdzie
    najprawdopodobniej umowy byly drukowane - stamtad przyszedl pierwszy
    polecony; oddzial w poznaniu, gdzie karta czekala; oraz zapewne duzo, duzo
    innych miejsc i osob ;)))

    drogi BZ WBK bylem i jestem zadowolony z Waszej KK VC, teraz MC.
    ale bardziej zadowolony jestem z Waszych procedur i ich skutkow - bede karte
    wyrabial co roku nowa ;)))

    pozdrawiam
    janke

  • 10. Data: 2003-12-07 20:40:37
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sun, 07 Dec 2003 20:39:09 +0100, janke napisal/a:

    > drogi BZ WBK bylem i jestem zadowolony z Waszej KK VC, teraz MC. ale
    > bardziej zadowolony jestem z Waszych procedur i ich skutkow - bede karte
    > wyrabial co roku nowa ;)))
    ciekawe co będzie po ewentualnej fuzji z ING....

    KL