  • 1. Data: 2003-12-07 09:04:08
    Temat: Anonimowe konto - male sumy
    Od: "wronKey" <w...@p...onet.pl>

    Mój koleś chciałby anonimowo sprzedawać wysyłkowo plyty CD, tak zeby konto
    nie bylo podpisane jego nazwiskiem. Co polecanie i jakie (ewntualnie) wiaza
    sie z tym koszty?

  • 2. Data: 2003-12-07 10:22:38
    Temat: Re: Anonimowe konto - male sumy
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "wronKey" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Mój koleś chciałby anonimowo sprzedawać wysyłkowo plyty CD, tak zeby konto
    > nie bylo podpisane jego nazwiskiem. Co polecanie i jakie (ewntualnie)
    wiaza
    > sie z tym koszty?

    Niech zacznie handlowac legalnym softem to nie bedzie mial takich problemow
    :)))))

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2003-12-07 16:21:20
    Temat: Odp: Anonimowe konto - male sumy
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik wronKey <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bquqeh$ob5$...@a...news.tpi.pl...
    > Mój koleś chciałby anonimowo sprzedawać wysyłkowo plyty CD, tak zeby konto
    > nie bylo podpisane jego nazwiskiem. Co polecanie i jakie (ewntualnie)
    wiaza
    > sie z tym koszty?
    W PL niedopuszczalne przez prawo bankowe.

  • 4. Data: 2003-12-07 19:53:49
    Od: "Aleks" <a...@p...onet.pl>

    > W PL niedopuszczalne przez prawo bankowe.

    A za granicą ??? - Np. w Rosji ? Albo Szwajcarii, albo jeszcze na Cyprze ?

    ---

  • 5. Data: 2003-12-08 13:17:53
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "wronKey" <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Mój koleś chciałby anonimowo sprzedawać wysyłkowo plyty CD, tak zeby konto
    > nie bylo podpisane jego nazwiskiem. Co polecanie i jakie (ewntualnie) wiaza
    > sie z tym koszty?

    Taaa... anonimowo... to chyba kolejny naciągacz z Allegro ten twój
    kolega... :((

    NP: Khold - "Masterpiss of pain"

    --
    Though I seek thy hell
    you close the gate before me

  • 6. Data: 2003-12-11 12:27:34
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "wronKey" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mój koleś chciałby anonimowo sprzedawać wysyłkowo plyty CD, tak zeby konto
    > nie bylo podpisane jego nazwiskiem. Co polecanie i jakie (ewntualnie)
    wiaza
    > sie z tym koszty?

    Bylo na grupie. Karta Maestro Prepaid. Anonimowa, przelewy zasilaja rachunek
    karty, a potem wyplacasz w bankomacie gotowke i juz kasa wyprana
    (przynajmniej troche). Istnieje mozliwosc zalozenia konta w przypadku
    posiadania kserokopii jej dowodu osobistego (np. w mBanku). Pewnie mozna
    takie ksero dowodu na osobe zupelnie wymyslona stworzyc sobie na odpowiednio
    zaawansowanym programie graficznym. Poza tym jak kolega wchodzi w lewy
    biznes, to pewnie skombinowac ukradziony dowod to nie jest duzy problem.
    Natomiast ostatnio modne bylo zakladanie konta w porozumieniu z bezrobotnym
    (oczywiscie nieswiadomym tego, po co to konto sie zaklada).
    Trzeba miec swiadomosc, ze przy ewentualnej wpadce okolicznosci te wplywaja
    jednak na wymiar kary.

    Pozdrawiam, Grzegorz