  • 1. Data: 2003-03-01 13:51:40
    Temat: millenet - dziwne zachowanie od 1 marca
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    w lutym bylo OK (przez te pare dni)

    a od 1 marca w liscie transakcji w kolumnie 'Opis' nie mam nic lub mam na przyklad
    'RSZAWA'. Po wybraniu detali transakcji mam pozawijane linie w dziwny sposob (stad
    RSZAWA: w jednej linijce mam WA a w drugiej RSZAWA hehe.

    Ma tak ktos jeszcze ? Sprawdzalem pod Mozilla i IE.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2003-03-01 13:54:56
    Temat: Re: millenet - dziwne zachowanie od 1 marca
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    A i w ogole sie zle rzeczy wyswietlaja, np numer rachunku odbiorcy jest
    pusty a wszystkie dane sa w adresie odbiorcy. jaja.

  • 3. Data: 2003-03-01 16:31:17
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    land.pl...
    > Zmienieli troche strone glowna (nie millenetu), zmienil sie cennik kart
    > VISA i AmEx (ale nie zauwazylem co takiego sie zmeinilo).
    >
    > Co do czesci transakcyjnej to rzeczywiscie cos sie pokaszanilo. Zaraz
    > napisze do nich, ze cos zepsuli przy aktualizacji systemu :-)
    >
    > Piszcie o wszystkim uzywajac funkcji KONTAKT. Odpowiadaja najpozniej
    > nastepnego dnia :-)

    Otkrylem jeszcze jedna dziwna niedogodnosc. Wpisanie gdziekolwiek w liscie
    (f-cja KONTAKT) znaku ' powoduje przy wysylaniu listy blad i wylogowanie.

  • 5. Data: 2003-03-02 00:32:48
    Od: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Witam!

    Mam to samo. chyba chlopcy z millenetu cos tam po....paprali.. :-)

    Konrad

  • 6. Data: 2003-03-02 11:29:35
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Konrad Krupinski" <k...@z...pl> wrote in message
    > Witam!
    >
    > Mam to samo. chyba chlopcy z millenetu cos tam po....paprali.. :-)

    hehe, no. zlozylem reklamacje przez 0800122000 i przez poczte wenetrzna. co ciekawe
    na 080124-HELP (numer podany na kartce z kodami) nikt nie odpowiada, jest tylko
    boska melodyjka 'mille mille millenium'. ale mi 24-HELP, usmialem sie :-)

  • 7. Data: 2003-03-02 21:17:49
    Od: "Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    WaSyL <w...@r...megapolis.pl> napisał(a):

> [...]
    > (f-cja KONTAKT) znaku ' powoduje przy wysylaniu listy blad i wylogowanie.

    Wysylalem cos do nich w piatek uzywajac ' i na taki efekt nie natrafilem...
    Moze jeszcze nie zmieniles czasu nieaktywnosci w profilu w ustawieniach
    zabezpieczen ? Standardowo jest ustawiony na 3 minuty (chyba troche
    przesadzili) i jak sie dluzej wypelnia jakikolwiek formularz na stronie to
    moze sie zdarzyc ze system wyrzuci na strone loginowa (faktem jest ze po
    zalogowaniu trafi sie w to miejsce z ktorego wyrzucilo ale wprowadzane dane
    zostana utracone).

    K.

  • 8. Data: 2003-03-02 23:45:49
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    > Otkrylem jeszcze jedna dziwna niedogodnosc. Wpisanie gdziekolwiek w liscie
    > (f-cja KONTAKT) znaku ' powoduje przy wysylaniu listy blad i wylogowanie.
    Znam to (zboczenie zawodowe ;) ). Marnych tam maja projektantów stron www...

    Pawel Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/
    Wystrzegaj sie tego, który zakazuje ci Informacji,
    gdyz jego serce spiewa o zostaniu twoim panem...