  • 1. Data: 2003-03-01 10:30:25
    Temat: Juz lubie Millennium...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    W srode zalozylem konto, wczoraj (piatek) odebralem karte, ktora miala
    byc aktywna dzisiaj. Do Millenetu juz sie zalogowalem, ale chcialem
    sobie wydrukowac H@slo 2. No i wsadzam dzisiaj karte, wstukuje PIN,
    wpuszcza mnie dalej. Wybieram 10 ostatnich transakcji (tak na probe) -
    bach - "Karta niewslasciwe, prosze sie zglosci do pracownika (czy cos
    w tym styl?u).
    Hmmm
    Wydrukuje H@slo 2.
    "Karta niewlasciwa..."
    #^#&&#@$^$%&^%#^&#^% ;)

    Pytanie - co to moze byc? PIN podaje dobry - pewnie karta nieaktywna?
    Ale to kiedy sie aktywuje - 24 godziny po, czy pierwszego dnia
    roboczego?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-01 10:33:03
    Temat: Re: Juz lubie Millennium...
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@p...onet.pl>

    Z innej beczki :>
    Gdzie w internecie jest TOiP Millenium?
    Bo na stronie banku jest chyba zbyt dobrze ukryta ;>

    RJCz

  • 3. Data: 2003-03-01 11:18:41
    Od: "martylog" <m...@w...opole.pl>

    W PKO BP jest tak, że trzeba pierwszą transakcje przeprowadzić w bankomacie
    własnym aby aktywować kartę - spróbuj wypłacić gotówkę. Może wtedy zadziała.

  • 4. Data: 2003-03-01 11:33:23
    Od: "Pat" <p...@N...gazeta.pl>

    http://www.bankmillennium.pl/3/7/?_c=1521

  • 5. Data: 2003-03-01 22:30:40
    Od: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl>

    napisał w wiadomości news:b3q21j$lt2$1@news.onet.pl...

    > roboczego?

    Zwyczajowo jest to 24 h, bywaja jednak male poslizgi. !:)
    U mnie trwalo to az dwie doby!!

    pozdr,

    Konrad

  • 6. Data: 2003-03-02 12:33:40
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    martylog wrote:
> [...]

    Na pewno nie o to chodzi; karty Millennium aktywuje się w centrali po
    odebraniu karty przez klienta.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl