  • 1. Data: 2007-02-01 18:22:58
    Temat: migracja z mbanku do multibanku
    Od: " kz0" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Najpierw wstęp.
    Dzisiaj założyłem konto(lokatę)walutowe w multi. Bardzo mi i żonie podobała
    się obsługa i sposób podejścia do klienta. W dużym skrócie:
    zastanawiam się nad zmianą kont złotówkowych z mbanku do multi, tylko z
    powodu: że mam do czynienia z żywą osobą, bankomaty b/z, chyba trochę gorsze
    % , nie wiem czy jest coś w rodzaju emx+? CZY TO MA SENS, CZY TO MI SIę OPłACA ?
    bardzo proszę o poradę i uwagi.

    pozdrawiam serdecznie. kz0

  • 2. Data: 2007-02-01 18:29:36
    Temat: Re: migracja z mbanku do multibanku
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    kz0 napisał(a):
> [...]
    > % , nie wiem czy jest coś w rodzaju emx+? CZY TO MA SENS, CZY TO MI SIę OPłACA ?
    Co ma dla Ciebie znaczenie? Poza mozliwoscia pogadania z pania w okienku
    (ja moze mam zle doswiadczenia z pko i pekao ale jakos srednio reaguje
    na mysl pojscia do banku i pogadania). Co to sa bankomaty b/z?
    Na pytanie czy to Ci sie oplaca, musisz sobie sam odpowiedziec - za malo
    danych. Ppoinformowanei pracodawcow o zmianie konta, zmiana zlecen
    stalych/polecen zaplaty...
    POza tym wg grupowej opinii zmiana z mBanku na multi to jak z deszczu
    pod rynne. Nie wiem, do mBanku nic nie mam, multi nie znam, ale np
    callcenter maja chyba wspolne. System informatyczny obydwu tez jest
    raczej pod opieka tych samych osob.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-01 18:45:46
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    badzio <b...@n...epf.pl> napisał(a):

> [...]
    > raczej pod opieka tych samych osob.

    Poza tym wg grupowej opinii zmiana z mBanku na multi, to jak z deszczu

    Jakieś konkrety? bardzo proszę?

    Co to sa bankomaty b/z?

    To znaczy bankomaty euronetu i bzwbk. W moim miasteczku mam 1 euronet.

    pozdrawiam serdecznie. kz0

  • 4. Data: 2007-02-01 19:13:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.02.2007 kz0 <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:
    > Dzisiaj założyłem konto(lokatę)walutowe w multi. Bardzo mi i żonie podobała
    > się obsługa i sposób podejścia do klienta.

    Na początku to się każdemu podoba...

    > W dużym skrócie:
    > zastanawiam się nad zmianą kont złotówkowych z mbanku do multi, tylko z
    > powodu: że mam do czynienia z żywą osobą,

    ...która i tak mówi coś innego niż na multilinii ;)

    > bankomaty b/z, chyba trochę gorsze
    > % , nie wiem czy jest coś w rodzaju emx+? CZY TO MA SENS, CZY TO MI SIę OPłACA ?
    > bardzo proszę o poradę i uwagi.

    Moim zdaniem nie, szkoda tych paru złotych na prowadzenie rachunku. No
    chyba, że robisz ponad 10 przelewów miesięcznie, bo w multi są za free.
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2007-02-01 20:37:12
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    k...@W...gazeta.pl napisał(a):
    > Jakieś konkrety? bardzo proszę?
    Nie chce mi sie przeszukiwac za Ciebie archiwum grupy. Ale pewnie chodzi
    m.in. o to ze skoro kadra jest w duzej czesci taka sama to i poziom
    dzialania bedzie podobny.
    > To znaczy bankomaty euronetu i bzwbk. W moim miasteczku mam 1 euronet.
    Ale przeciez mBank takze supportuje bezprowizycyjne bankomaty wbk i
    euronetu. Wiec nie bardzo widze tu roznice pomiedzy mbankiem i millenium.
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-02-01 20:43:58
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    k...@W...gazeta.pl napisał(a):
> [...]
    dzialania bedzie podobny.
    > To znaczy bankomaty euronetu i bzwbk. W moim miasteczku mam 1 euronet.
    Ale przeciez mBank takze umozliwia bezprowizycyjne wyplaty z bankomatow

  • 7. Data: 2007-02-01 21:49:29
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl>

    > deszczu pod rynne.
    > Nie chce mi sie przeszukiwac za Ciebie archiwum grupy. Ale pewnie chodzi
    > m.in. o to ze skoro kadra jest w duzej czesci taka sama to i poziom
    > dzialania bedzie podobny.

    No kadra moze nawet ta sama ale poza infoliniami dostępna na miejscu. Ja jak
    załatwiałem sobie kredyt hipoteczny w mBanku to musiałem to robic przez
    mkiosk - ktory nie jest tak naprawdę mBankiem tylko firmą zewnętrzną do
    banku - wszelki kontak był przez posrednika, ktory z bankiem komunikował sie
    dokumentami przez kuriera. Powodowało to oczywiscie spore opóźnienia mysle
    ze gdyby oddział był w zasięgu ręki to inaczej wszystko mogłoby wyglądać. Na
    plus powiem ze obsługująca mnie osoba w mKiosku była bardzo kompetentna i
    pomocna jednak bardzo cięzko przez nią cokolwiek negocjować jak zalezy na
    czasie.

    > Ale przeciez mBank takze umozliwia bezprowizycyjne wyplaty z bankomatow
    > wbk i euronetu. Wiec nie bardzo widze tu roznice pomiedzy mbankiem i
    > millenium.

    Pewie pisząc bankomaty b/z miał na mysli bankomaty bez zmian czyli róznic
    brak.

    pozdrawiam
    axell

  • 8. Data: 2007-02-01 22:17:46
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.02.2007 axell <a...@o...wywalto.pl> napisał/a:

> [...]
    > pomocna jednak bardzo cięzko przez nią cokolwiek negocjować jak zalezy na

    W multi to tez tak wygląda. W oddziale pani nie może nic, oprócz zbierania
    dokumentów i wysyłania ich do analityków w centrali. W dodatku dwukrotnie
    zgubili mój PIT-5 jak się starałem o kredyt i już więcej w tej sprawie się
    nie odezwali, po prostu olali temat.
    --
    Samotnik

  • 9. Data: 2007-02-01 23:16:07
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Samotnik wrote:

    > Moim zdaniem nie, szkoda tych paru złotych na prowadzenie rachunku. No
    > chyba, że robisz ponad 10 przelewów miesięcznie, bo w multi są za free.

    Dokładnie. Jeżeli robisz większą ilość przelewów to się opłaca tylko, że
    jeżeli to będzie konto wspólne to tak 8zł za obsługę konta +1zł za każdą
    kartę debetową no chyba, że zrobisz nią obrót w miesiącu na ponad 500 zł
    ale od tego to chyba jest KK. Czyli jeżeli robisz około 20 przelewów na
    m-c to warto pomyśleć. Co do czegoś w stylu emax+ to jest coś takiego
    ale niżej oprocentowane o ile pamiętam i ciężko to w ogóle znaleźć na
    stronie aby sobie poczytać - otworzyć można tylko w oddziale.
    Ja osobiście już nie polecam multi chociaż jak nie masz wpłatomatu i
    robisz dużo przelewów to powinieneś być zadowolony.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-02-02 07:11:00
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu axell porozsypywal nastepujace haczki:
    > No kadra moze nawet ta sama ale poza infoliniami dostępna na miejscu.
    Jest niestety duze ryzyko ze urocza pani w oddziale multibanku moze
    niewiele wiecej niz urocza pani z mKiosku.
    > Pewie pisząc bankomaty b/z miał na mysli bankomaty bez zmian czyli
    > róznic brak.
    Tez tak myslalem, dlatego zadalem to pytanie. I koles odpisal co odpisal.
    --
    badzio