  • 1. Data: 2007-02-01 22:26:02
    Temat: Kredyt bez BIK
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Witam!

    Potrzebuje skorzystac z kredytu gotowkowego, ale sprawa wyglada nastepujaco.
    Mam dobra historie w BIK, jednak w najblizszym czasie bede staral sie o
    kredyt hipoteczny i nie chce, aby cos tam wynalezli. Najprawdopodobniej do
    tej pory splace kredyt (potrzebuje na 2-3 miesiace), ale do tego dochodzi
    jeszcze czas zamkniecia kredytu, a w BIK moze nie od razu pojawic sie
    odpowiednie info. W którym banku moge skorzystać z kredytu z niskim
    oprocentowaniem, moga mnie sprawdzic w BIK, ale zeby nie bylo tam info o tym
    kredycie? Myslalem o Eurobanku lub Polbanku?

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 2. Data: 2007-02-01 22:37:21
    Temat: Re: Kredyt bez BIK
    Od: "szele" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Piterson" <Piotrek> napisał w wiadomości
> [...]
    tym
    > kredycie? Myslalem o Eurobanku lub Polbanku?

    W BIK i tak Ciebie sprawdzą przy kredycie hipotecznym.
    BIK jest bazą informacji o kredytach, ile wziąłeś, na jaki okres czasu, jak
    rata, czy były spłacane terminowo, czy nie było windykacji, itp. Banki z
    tego korzystają dlatego, aby sprawdzić czy jesteś wiarygodnym klientem.
    Skoro zamierzasz spłacić kredyt gotówkowy szybko i jeśli spłata nie będzie
    jeszcze odnotowana w BIK - żaden problem. Po spłacie zawsze dostajesz info
    na papierze, że kredyt został spłacony w całości. To będzie potwierdzenie
    dla Banku, w którym zamierzasz wziąść kredyt hipoteczny, że kredytu
    gotówkowego już nie masz.
    Pzdr.
    Szele.
    s...@g...pl

  • 3. Data: 2007-02-02 05:05:26
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "szele" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na papierze, że kredyt został spłacony w całości. To będzie potwierdzenie
    > dla Banku, w którym zamierzasz wziąść kredyt hipoteczny, że kredytu

    Nie boje sie sprawdzenie przez BIK podczas starania sie o kredyt hipoteczny,
    jednak obawiam sie, ze w zwiazku z tym kredytem gotowkowycm pozniej bede
    nagle musial zalatwiac zaswiadczenia z banku, bo niby jest splacony, a w BIK
    jeszcze nie bedzie takiego info, itd. Poza tym splacony kredyt to nie
    wszystko, jeszcze musi sie rozliczyc i zamknac, a to w zaleznosci od banku
    moze trwac. Jakby tego bylo male, zawiadczenia czy opinie o kredycie rowniez
    nie sa wystawiane za darmo, moze nie wszedzie. Dlatego chcialbym sie od tego
    ubezpieczyc i wziac kredyt gotowkowy, gdzie bank nie umiesci w BIK zadnej
    informacji na ten temat...

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 4. Data: 2007-02-02 15:58:37
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > nie sa wystawiane za darmo, moze nie wszedzie. Dlatego chcialbym sie od
    > tego ubezpieczyc i wziac kredyt gotowkowy, gdzie bank nie umiesci w BIK
    > zadnej informacji na ten temat...

    z mojego doświadczenia - informacje o zakończeniu spłacania otrzymasz za
    darmo, po spłacie kredytu (czeka się ok. 14 dni - bez proszenia,
    przynajmniej ja tak dostałam).