    From: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: migracja z mbanku do multibanku
    Date: Fri, 02 Feb 2007 00:16:07 +0100

    Samotnik wrote:

    > Moim zdaniem nie, szkoda tych paru złotych na prowadzenie rachunku. No
    > chyba, że robisz ponad 10 przelewów miesięcznie, bo w multi są za free.

    Dokładnie. Jeżeli robisz większą ilość przelewów to się opłaca tylko, że
    jeżeli to będzie konto wspólne to tak 8zł za obsługę konta +1zł za każdą
    kartę debetową no chyba, że zrobisz nią obrót w miesiącu na ponad 500 zł
    ale od tego to chyba jest KK. Czyli jeżeli robisz około 20 przelewów na
    m-c to warto pomyśleć. Co do czegoś w stylu emax+ to jest coś takiego
    ale niżej oprocentowane o ile pamiętam i ciężko to w ogóle znaleźć na
    stronie aby sobie poczytać - otworzyć można tylko w oddziale.
    Ja osobiście już nie polecam multi chociaż jak nie masz wpłatomatu i
    robisz dużo przelewów to powinieneś być zadowolony.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski