    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: migracja z mbanku do multibanku
    Date: Thu, 01 Feb 2007 19:29:36 +0100

    kz0 napisał(a):
    > zastanawiam się nad zmianą kont złotówkowych z mbanku do multi, tylko z
    > powodu: że mam do czynienia z żywą osobą, bankomaty b/z, chyba trochę gorsze
    > % , nie wiem czy jest coś w rodzaju emx+? CZY TO MA SENS, CZY TO MI SIę OPłACA ?
    > bardzo proszę o poradę i uwagi.
    Co ma dla Ciebie znaczenie? Poza mozliwoscia pogadania z pania w okienku
    (ja moze mam zle doswiadczenia z pko i pekao ale jakos srednio reaguje
    na mysl pojscia do banku i pogadania). Co to sa bankomaty b/z?
    Na pytanie czy to Ci sie oplaca, musisz sobie sam odpowiedziec - za malo
    danych. Ppoinformowanei pracodawcow o zmianie konta, zmiana zlecen
    stalych/polecen zaplaty...
    POza tym wg grupowej opinii zmiana z mBanku na multi to jak z deszczu
    pod rynne. Nie wiem, do mBanku nic nie mam, multi nie znam, ale np
    callcenter maja chyba wspolne. System informatyczny obydwu tez jest
    raczej pod opieka tych samych osob.
    --
    badzio