  • 1. Data: 2004-02-08 21:38:06
    Temat: merlin i multibank, 5% rabat
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Informacja ta nie jest w ogole reklamowana ani przez multi, ani przez
    merlin, a robiac przed chwila zakupy dowiedzailem sie, ze placac dowolna
    nadajaca sie do tego karta wydana przez multi otrzymuje sie rabat w
    wysokosci 5%. Promocja obowiazuje do 14 lutego.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 2. Data: 2004-02-08 21:47:55
    Temat: Re: merlin i multibank, 5% rabat
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michał Witkowski wrote:
> [...]
    > dowolna nadajaca sie do tego karta wydana przez multi otrzymuje sie
    > rabat w wysokosci 5%. Promocja obowiazuje do 14 lutego.

    Jest reklamowana, a nawet przereklamowana przez Multibank któremu się wydaje
    że jego karta daje 7% rabatu:
    http://www.mojavisa.pl/?page=rabaty01

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-02-08 21:53:14
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 8 Feb 2004 22:47:55 +0100, "Bogdan B." <b...@h...pl>
    wrote:

> [...]
    > rabat w wysokosci 5%. Promocja obowiazuje do 14 lutego.

    > Jest reklamowana, a nawet przereklamowana przez Multibank któremu się wydaje

    hehehe pewnie 7% "netto". a merlin 2% przeznacza na prowizje :)

    PG

  • 4. Data: 2004-02-08 22:41:17
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Jest reklamowana, a nawet przereklamowana przez Multibank któremu się
    wydaje
    > że jego karta daje 7% rabatu:
    > http://www.mojavisa.pl/?page=rabaty01

    Ale nie ma tu slowa o zadnym konkretnym sklepie. A strona z walentynkami mi
    sie nie otwiera :( - nie mozna znalezc serwera.

  • 5. Data: 2004-02-09 10:12:21
    Od: "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:c06du9$41k$1@news.onet.pl...
    > Ale nie ma tu slowa o zadnym konkretnym sklepie. A strona z walentynkami
    mi
    > sie nie otwiera :( - nie mozna znalezc serwera.

    Cytat z zawartosci strony:

    "Od 02.02.2004 do 14.02.2004 Klienci MultiBanku dokonujący zakupów przy
    pomocy kart kredytowych Visa Credit, Visa Gold Credit, Visa Platinum Credit,
    debetowych kart Visa Classic oraz netk@rt, otrzymają: 5% rabatu w merlin.pl"

    "Od 26.01.2004 do 14.02.2004 Klienci MultiBanku dokonujący zakupów przy
    pomocy kart kredytowych Visa Credit, Visa Gold Credit, Visa Platinum Credit,
    debetowych kart Visa Classic oraz netk@rt, otrzymają: 5% rabatu w
    perfumeria.pl"

    "Od 26.01.2004 do 14.02.2004 Klienci MultiBanku dokonujący zakupów przy
    pomocy kart kredytowych Visa Credit, Visa Gold Credit, Visa Platinum Credit,
    debetowych kart Visa Classic oraz netk@rt, otrzymają: 7% rabatu w
    wysylkowa.pl"

    Arek

  • 6. Data: 2004-02-09 14:23:31
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@N...pl> napisał w
    > wiadomości news:c06du9$41k$1@news.onet.pl...
    > mi
    >
    > Cytat z zawartosci strony:
    > [...]

    Dzisiaj juz mi sie otwiera, pewnie wczoraj nie bylo jej jeszcze na serwerze.
    Ale dzieki.

  • 7. Data: 2004-02-09 14:24:11
    Od: "~" <j...@c...barg.sv>

    http://promocje.multibank.pl/