  • 11. Data: 2009-12-17 09:22:48
    Temat: Re: meksyk
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "witek" news:hgbrof$md4$7@inews.gazeta.pl

    > Mniej wiecej tak jak w Polsce

    VE akceptują? :) SZOK!

  • 12. Data: 2009-12-17 10:37:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 10:22:48 +0100, Valdi napisał(a):

    > "witek" news:hgbrof$md4$7@inews.gazeta.pl

    > VE akceptują? :) SZOK!

    A czemu. Pamiętam, że poleciłem VE Polbanku i kurs był o niebo lepszy niż
    z mbankowej VE - oczywiście przy rozsądnym wolumenie wypłaty dla Polbanku.

    Xenocide

  • 13. Data: 2009-12-17 11:54:21
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hgd1m0$2di$2@inews.gazeta.pl

    > A czemu. Pamiętam, że poleciłem VE Polbanku i kurs był o niebo lepszy niż
    > z mbankowej VE - oczywiście przy rozsądnym wolumenie wypłaty dla Polbanku.

    No wiesz xbartx to chyba takie "zboczenie europejskie" z mojej strony. Jako,
    że nos po za kontynent w swoim życiu wychyliłem ze dwa, trzy razy to mnie
    dziwi, że VE potrafi działać ;), szczególnie że jak patrzę na to jak wygląda
    akceptacja ww. plastiku w Europie to stwierdzam, że bezproblemowo jest z nią
    tylko w Europie środkowej (środkowo wschodniej? - CZ, SK, PL, H, UA) i w IT
    oraz UK (ale i nie we wszystkich miejscach he he) :)
    No ale jak piszesz, że w Mexico działa to zaczynam odkładać na wyjazd :]

  • 14. Data: 2009-12-17 12:40:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 12:54:21 +0100, Valdi napisał(a):

> [...]
    > - CZ, SK, PL, H, UA) i w IT oraz UK (ale i nie we wszystkich miejscach
    > he he) :) No ale jak piszesz, że w Mexico działa to zaczynam odkładać na

    Z tego co pamiętam VE Polbanku i mBanku działała bez problemu w Cancun
    (Meksyk) i Gwatemali. Poza tym tam całkiem dobrze działa też dolar. Co do
    transportu to można, w jedną stronę, polecieć nawet za 100 EUR z np
    jetairfly albo meridiany.

    Xenocide

  • 15. Data: 2009-12-17 21:47:43
    Od: aceJacek <a...@w...olewaczers.eu.org.invalid>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 22:49:12 +0100, Ra napisal:
    > może ktoś był i wie jak jest z bezpieczeństwem i akceptacją kk w rejonie
    > cenotów ? lepiej/gorzej niż w polsce ?

    W hotelu zadziałały tylko wypukłe Visy z Citi. Elektrony były odrzucane.
    W bankomatach bez problemu działała VE z Multibanku. Bankomaty zwykle
    doliczają kilkanaście pesos opłaty. No i twój bank kolejne 10 pln
    (przynajmniej tak robi Multi),

    Uważaj na podejrzane bankomaty - wyciągaj tylko z takich w siedzibach
    banków. I nie obnoś się z gotówką (którą jednak zawsze trzeba przy sobie
    mieć).

    hola, aceJacek

    --
    http://olewaczers.eu.org

  • 16. Data: 2009-12-18 03:40:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    aceJacek wrote:

    > W hotelu zadziałały tylko wypukłe Visy z Citi. Elektrony były odrzucane.

    należało pani powiedzieć, że to karta kredytowa a nie debetowa. Wówczas
    by przeszła.

  • 17. Data: 2009-12-20 13:58:16
    Od: aceJacek <a...@w...olewaczers.eu.org.invalid>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 21:40:31 -0600, witek napisal:

    > należało pani powiedzieć, że to karta kredytowa a nie debetowa. Wówczas
    > by przeszła.

    Chcesz powiedzieć, że wtedy nacisnęłaby inny guzik w terminalu
    i transakcja zostałaby zaakceptowana?

    wesołych, aceJacek

    --
    http://olewaczers.eu.org
    ...a na zewnatrz jest -8.6 st.C

  • 18. Data: 2009-12-20 21:31:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    aceJacek wrote:

    > Chcesz powiedzieć, że wtedy nacisnęłaby inny guzik w terminalu
    > i transakcja zostałaby zaakceptowana?

    dokładnie tak.
    trzeba było pani powiedzieć, żeby spróbowała jako kredytową. Powiedzieć
    dokładnie tak jak napisałem.
    Już się parę razy z tym spotkałem.

  • 19. Data: 2009-12-29 17:17:52
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Jaja sobie robisz co do tych sąsiadujących z nami od południa czyścicieli butów
    Helmutów, prawda?
    JaC

    -----